۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴

فعلا خبری از پولادگر نیست؛

هادی ساعی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو ثبت نام کرد

هادی ساعی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو ثبت نام کرد

دو عضو پیشین تیم ملی تکواندو برای شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو مدارک خود را تحویل داده و ثبت نام کردند. در این میان هادی ساعی که در دوره قبل وارد ماجرای انتخابات نشد، با حضورش در انتخابات پیش رو رقابت جدی را با سایر کاندیداها آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون تکواندو شنبه گذشته آغاز شد. در حالی که دبیر فدراسیون به عنوان دبیر مجمع به همراه تیم ملی راهی مسابقات المپیک هنرهای رزمی در روسیه شده بود ، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون مسئولیت ثبت نام را در غیاب او برعهده داشت.
 
در همین رابطه نادر خدامرادی عضو پیشین تیم ملی تکواندو و از اساتید برجسته این رشته که مدالهای جهانی و آسیایی در کارنامه دارد به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد و روز گذشته نیز هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکاران ایران با حضور در فدراسیون ثبت نام کرد. 
 
دوره قبل نیز زمزمه حضور ساعی در انتخابات فدراسیون تکواندو شنیده می شد ولی او سرانجام وارد مبارزه با کاندیداها نشد و همچنان در کنار تکواندو باقی ماند. به نظر می رسد ساعی در این دوره برای ورود به انتخابات به جمعبندی کامل رسیده و تا آخر کار خواهد ماند و به هیچ وجه قصد کناره گیری ندارد. اگر چه پیش بینی حضور برخی چهره های سرشناس تکواندو در عرصه انتخابات می رود ولی به نظر می رسد پولادگر این دوره رقیب جدی خواهد داشت. 
 
مهلت ثبت نام از نامزدهای رياست فدراسیون تکواندو در حالی چهارشنبه هفته جاری به پایان می رسد که تاکنون خبری مبنی بر حضور دوباره سید محمد پولادگر در انتخابات منتشر نشده است.  
 
کد خبر 2163213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha