۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱

با ارسال دعوت‌نامه انجام شد؛

دعوت امارات از تیم ملی بسکتبال/ مشحون: نمی‌توانیم برویم

دعوت امارات از تیم ملی بسکتبال/ مشحون: نمی‌توانیم برویم

فدراسیون بسکتبال امارات از تیم ملی کشورمان برای حضور در تورنمنت بین‌المللی این کشور دعوت کرد. البته مسئولان فدراسیون بسکتبال پس از بررسی کوتاه به این دعوت پاسخ منفی دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت‌نامه فدراسیون بسکتبال امارات نخستین دعوت‌نامه‌ای است که پس از قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای فدراسیون کشورمان ارسال شده است. بر این اساس از تیم ملی ایران دعوت شده تا در تورنمنت بین‎المللی این کشور شرکت کند. طبق برنامه تورنمنت بسکتبال امارات از چهارم آذرماه در این کشور آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

اماراتی‌ها به طور رسمی تیم ملی بسکتبال کشورمان را به حضور در تورنمنتی که میزبانی آن را بر عهده دارند، دعوت کرده‌اند اما مسئولان فدراسیون به آن پاسخ منفی داده‌اند.

محمدرضا مشحون، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در این مورد به خبرنگار مهر اینگونه توضیح داد: تداخل تورنمنت امارات با مسابقات لیگ برتر دلیل اصلی پاسخ منفی فدراسیون بود. لیگ ایران از 16 آبان‌ماه آغاز می‌شود و خیلی خوب نیست که دو هفته بعد از آن تیم ملی را عازم مسابقات کنیم چون در این صورت سازمان لیگ مجبور به لغو دیدار تیم‌هایی می‌شود که بازیکن در ترکیب تیم ملی دارند. به هم خوردن برنامه لیگ خیلی خوب نیست.

مدیر سازمان تیم های ملی بسکتبال تاکید کرد: در مورد اینکه تورنمنت امارات با حضور چه تیم‌هایی برگزار می‌شود، اطلاع خیلی زیادی نداریم اما اگر بهترین تیم‌ها هم در این تورنمنت حاضر باشند، شرکت در آن از نظر زمانی برای‌مان خیلی خوب نیست.

کد خبر 2163626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha