۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۵۴

جلالی تاکید کرد:

تراکتورسازی با تدبیر و سنجیده کار کرد/ رقبا حالا ما را باور دارند

تراکتورسازی با تدبیر و سنجیده کار کرد/ رقبا حالا ما را باور دارند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در این بازی با تدبیر و سنجیده کار کرد ولی به عقیده من تیم استقلال خوزستان بهتر از این تیمی است که امروز برابر ما بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: باتوجه به شناختی که از حریف خود داشتیم می دانستیم این تیم در 20 دقیقه پایانی بازی درجه ریسک بالایی دارد و هجومی کار می کند و همین امر باعث شد بتوانیم در دقایق پایانی به دو گل برسیم و کار را تمام کنیم.

وی افزود: تیم ما در این بازی باتدبیر و سنجیده کار کرد ولی به عقیده من تیم استقلال خوزستان بهتر از این تیمی است که امروز برابر ما بازی کرد ولی نمی دانم چرا این بازی را برای این تیم تا این اندازه حساس کرده بودند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: با توجه به هوادارانی که داریم سعی می کنیم کار خودمان را با توجه به انتظاراتی که هواداران از ما دارند پیش ببریم که تا کنون نیز به خوبی عمل کرده ایم.

وی بیان کرد: ابتدای مسابقات روزهای پر فشاری را سپری کردیم ولی اکنون رقبای ما تیم ما را باور کرده اند و این موضوعی است که به آن نیاز داشتیم.

جلالی تصریح کرد: مردم آذربایجان دیدشان نسبت به بازی های ما قوی است و در بازی با فولاد پس از اینکه تساوی کردیم ما را تشویق کردند زیرا که از بازی تیم خود راضی بودند.

وی اظهار کرد: تیم ما در آخرین بازی خود باید به مصاف استقلال تهران برود و ما از هر نظر برای این بازی خود را آماده می کنیم زیرا از آن بازی به بعد است که حرف های اساسی خود را می زنیم.

به گزارش خبرنگار مهر؛ از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز بازی دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اهواز با پیروزی چهار بر یک تیم تبریزی به پایان رسید.
 

کد خبر 2163685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha