۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴

عباسی خبر داد:

آغاز کشت پاییزه گندم و جو در سطح بیش از سه هزار هکتار اراضی جلفا

آغاز کشت پاییزه گندم و جو در سطح بیش از سه هزار هکتار اراضی جلفا

جلفا – خبرگزاری مهر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا گفت: كشت پاييزه گندم و جو در سطح سه هزار و ۳۰۰ هكتار از اراضي زراعي اين شهرستان، از نیمه دوم مهرماه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: از اين ميزان اراضی، يك هزار و ۸۰۰ هكتار به كشت آبي و يك هزار و ۵۰۰ هكتار نیز به كشت ديم اختصاص يافته است.

وی ادامه داد: براي كشت پاييزه امسال، با مساعدت ها و حمایت های سازمان متبوع بيش از 70 تن بذر اصلاح شده گندم و جو و بوجاری و ضدعفوني شده در اختيار بهره برداران منطقه قرار داده خواهدشد.

عباسی در ادامه افزود: امسال همچنین ۲۳۵ تن كود اوره و۵۰ تن كود فسفاته در بين كشاورزان منطقه توزيع شده ودرکنارآن، آموزش هاي ويژه كشاورزي با برپايي كلاس هاي ترويج براي افزايش و بهبود توليدات زراعي به كشاورزان ارايه شده وامید میرود تولید گندم وجو دراین شهرستان با توجه به تمهیدات بکارگرفته شده ازرشد کمی وکیفی قابل توجهی برخوردارگردد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان جلفا ادامه داد: به دليل شرايط آب و هوايي معتدل شهرستان جلفا، كاشت گندم و جو پاييزه از نيمه دوم مهر ماه در اين شهرستان آغاز و تا نيمه اول آذر ماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر 2164110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha