۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

در استان مرکزی؛

شناسنامه و کارت ملی شهید احمدرضا عباسی رونمایی شد

شناسنامه و کارت ملی شهید احمدرضا عباسی رونمایی شد

اراک - خبرگزاری مهر: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان بسیجی از شناسنامه و کارت شناسایی ملی شهید دانش آموز "احمدرضا عباسی" به صورت نمادین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه رئیس ستاد یادواره شهدای دانش آموز امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: در سال حماسه سیاسی ما افتخار داریم که شهید شاخص کشوری از استان مرکزی انتخاب شده است.

همچنین ابوالفضل هاشمی، بسیج دانش آموزی را حلقه وصل آموزش و پرورش با سپاه پاسداران دانست و افزود: تأثیر پذیری از تعالیم قرآنی و آموزه های اسلامی، پشتیبانی از ولایت فقیه و مردمی بودن از جمله ویژگی های بسیج دانش آموزی است.

وی با تأکید بر اینکه مراسم 13 آبان امسال باید حماسی برگزار شود، یادآور شد: امسال نیز تمام مسئولین، دانش آموزان، طلاب و آحاد مردم با حضور خود در تجمع 13 آبان نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی ابراز خواهند کرد.

حجت الاسلام تاج آبادی دیگر سخنران مراسم نیز با بیان اینکه شجاعت و معرفت شهید محمدحسین فهمیده ستودنی است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری از ویژگی های بارز شهدای گرانقدر اسلام است.

شهید احمدرضا عباسی در یکم شهریور سال 1344 در  شهر آستانه به دنیا آمد و در 20 اسفند سال 1361 به همراه گردان یا زهرا (س) از تیپ قمر بنی هاشم در مرز مشترک ایران و عراق در 30 کیلومتری شمال خرمشهر به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 2165773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha