۹ آبان ۱۳۹۲، ۹:۳۸

گزارش مهر/

دبیری به تداوم صدرنشینی می اندیشد/ نیم نگاه شهرداری و هلال احمر به نیمه بالایی جدول

دبیری به تداوم صدرنشینی می اندیشد/ نیم نگاه شهرداری و هلال احمر به نیمه بالایی جدول

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم های دبیری، هلال احمر و شهرداری تبریز در هفته هفتم رقابتهای فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان حریفان خود خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از فاصله دو هفته ای از بازی های هفته ششم به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جایزه بزرگ برزیل، هفتمین هفته از رقابتهای فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که طی آن سه تیم تبریزی حاضر در این رقابتها به طور همزمان در خانه حریفان خود به میدان می روند.

تقابل دوباره خوراکچی با تبریزی ها

تیم دبیری به عنوان صدرنشین لیگ امروز به میهمانی تیم میثاق تهران تهران می رود. این دیدار تقابل دوباره تبریزی ها با محمود خوراکچی سرمربی سابق گسترش فولاد است. هفته گذشته تیم خوراکچی در تبریز برابر تیم هلال احمر تن به شکست چهار بر دو داد تا این بار برای جبران آماده دیدار با تیم قدرتمند دبیری باشد.

تیم دبیری تا بدین جای کار بهترین عملکرد را در بین هر 14 تیم حاضر در لیگ داشته و صدرنشین بلامنازع لقب گرفته است. این تیم با کسب 14 امتیاز از شش بازی و به فاصله دو امتیازی با تیم گیتی پسند، در صدر جدول ایستاده و امیدوار است تا این بالنشینی خود را با شکست میزبان امروز خود در تهران تداوم ببخشد. دبیری به همراه گیتی پسند، تیم بدون باخت لیگ امسال است و شمسایی و شاگردانش می خواهند که این رکورد خود را تا پایان هفته هفتم نیز حفظ کنند.

دبیری هفته قبل بر خلاف میثاق، موفق شد حریف خود تیم ماهان تندیس قم را با نتیجه پنج بر سه شکست داده و به صدرنشینی اش ادامه دهد.

اما تیم میثاق تهران از شش بازی قبلی خود صاحب 11 امتیاز شده و هم اکنون در جایگاه خوب چهارمی قرار دارد. البته میثاقی ها این انگیزه را دارند که با برتری برابر دبیری، هم امتیاز با صدرنشین تبریزی شوند. البته هر دو تیم نیم نگاهی نیز به بازی های همزمان تیم های گیتی پسند و شهید منصوری برابر حریفانشان خواهند داشت.

دیدار دو تیم از ساعت 16 به میزبانی تیم میثاق برگزار خواهد شد.

مصاف نسبتا آسان هلال احمر در ساری

اما تیم هلال احمر نسبت به دبیری و حتی شهرداری بازی راحت تری پیش رو دارد. شاگردان محسن خبیری و حسین قضایی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باید در خانه تیم پایین جدولی راه ساری به میدان بروند. هلال احمر 10 امتیازی، هفته گذشته توانست تیم خوب میثاق را در تبریز شکست داده و به رده هفتم در نیمه بالایی جدول صعود کند.

این تیم که بر خلاف سال گذشته، امسال بازی ها و نتایج خوبی به ثبت رسانده، امیدوار است تا چهارمین پیروزی فصل خود را این بار در شمال کشور جشن بگیرد. پیروزی هلال احمری ها در ساری، این تیم تبریزی را به جمع بالانشینان اضافه خواهد کرد.

اما تیم راه ساری که هفته قبل دو بر یک به تیم تاسیسات دریایی باخت، این هفته برای جبران به میدان خواهد آمد و امیدوار است تا حداقل در خانه اولین پیروزی فصل خود را به دست آورد. راه ساری در شش بازی فقط هفت گل زده که نشان از قدرت تهاجمی بسیار پایین این تیم دارد. ساروی ها هم اکنون با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده اند.

دیدار دو تیم از ساعت 16 به میزبانی تیم راه ساری به انجام می رسد.

شهرداری در پی سومین پیروزی فصل

شهرداری دیگر تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر فوتسال هفته هفتم را با قرارگیری در زمین تیم ماهان تندیس قم سپری خواهد کرد.

شهرداری هفته قبل در خانه برابر تیم گیتی پسند، مدافع عنوان قهرمانی تن به شکست سه بر دو داد تا به نیمه پایینی جدول سقوط کند. شاگردان اسماعیل تقی پور که تا به اینجای کار تیم خوبی نشان داده اند، امروز در خانه تیم ماهان مصاف مهمی پیش رو دارند.

شهرداری چی ها که تعداد بردها، باخت ها و تساوی هایشان در عدد دو برابری می کند، دوست دارند که عدد سه را در ردیف بردهایشان قرار دهند تا بدین ترتیب دوباره فرصت حضور در بین تیم های نیمه بالایی جدول را به دست آورند. شهرداری هم اکنون با هشت امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آن سوی میدان اما تیم ماهان تندیس قم که هفته قبل شکست برابر دبیری را تجربه کرد، این هفته می خواهد تا انتقام دبیری را از همشهری اش شهرداری بگیرد. ماهانی ها با 10 امتیاز در رده ششم جدول ایستاده اند و نیم نگاهی به بالای جدول دارند. این تیم قمی که در قیاس با صبای قم فصل گذشته، چندان عملکرد قابل توجهی نداشته است، در ادامه لیگ به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول خواهد بود تا بتواند قدرت فوتسال قم را بار دیگر به رخ دیگر شهرها بکشاند.

با این حال شهرداری تبریز می تواند حریفی سخت برای تیم ماهان تندیس به شمار آید.

دیدار دو تیم از ساعت 16 امروز پنجشنبه نهم آبان در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

---------------------------------------
محمود نصیرپور

کد خبر 2166149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha