۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

در سفر دو روزه به ایران؛

رئیس AFC هم به ایران می‌آید/ احتمال دیدار بلاتر با رئیس جمهور

رئیس AFC هم به ایران می‌آید/ احتمال دیدار بلاتر با رئیس جمهور

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم صبح پنجشنبه هفته جاری به ایران می‌آید تا در کنار رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده، سپ بلاتر رئيس فیفا، ساعت 14 چهارشنبه این هفته و به منظور حضور در مراسم افتتاحیه همایش علم و فوتبال در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما و دیدار با مسئولان ورزشی و فوتبال کشور وارد تهران می‌شود.

قرار است رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در فرودگاه مهرآباد و از طریق پاويون دولت وارد ایران شود و بر اساس اعلام خود بلاتر وی با رسانه‌ها در فرودگاه هیچ گفتگویی نکرده و تنها در نشست خبری پاسخگوی سوالات رسانه‌ها خواهد بود.

بلاتر قرار است با رئیس جمهور، سرپرست وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال به صورت جداگانه دیدارهایی داشته باشد. برنامه بلاتر به این ترتیب است که وی ساعت 10 صبح پنجشنبه در آکادمی ملی فوتبال و در مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال سراسر کشور شرکت می‌کند و پس از آن از ساعت 12 الی 13 در هتل آزادی کنفرانس خبری خواهد داشت. وی ساعت 15:30 پنجشنبه تهران را ترک خواهد کرد.

همچنین شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم صبح پنجشنبه همین هفته وارد تهران می‌شود و از ساعت 17 تا ساعت 18 همین روز در نشست خبری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 2167190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha