۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷

میلوتینوویچ و آلبرتو به ایران می‌آیند؛

اعلام سخنرانان کنگره علم و فوتبال/ دستیار پیشین کی‌روش هم می‌آید

اعلام سخنرانان کنگره علم و فوتبال/ دستیار پیشین کی‌روش هم می‌آید

در کنگره بین‌المللی علم و فوتبال هفت مهمان خارجی از جمله بورا میلوتینوویچ و آلبرتو سی سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنگره بین‌المللی علم و فوتبال علاوه بر سپ بلاتر و شیخ سلمان روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مهمانان خارجی دیگری نیز دارد. از جمله آنها بورا میلوتینوویچ مربی نامدار صربستانی است که قرار است در این همایش به سخنرانی بپردازد.

دکتر رضا قراخانلو دبیر علمی این کنگره در خصوص حضور مهمانان خارجی به خبرنگار مهر گفت: هفت مهمان خارجی داریم که از کشورهای فرانسه، ایتالیا، انگلیس، استرالیا ،سوئد و ... هستند. در این بین از ایتالیا دو نفر می آیند که یک نفر از آنها معاون آکادمی قطر است. از AFC هم سه نماینده داریم که یک نفر از آنها خانم است.

وی در این باره اضافه کرد: در بخش روانشناسی دکتر آلبرتو سی از ایتالیا، در بخش مربیگری موفق بورا میلوتینوویچ که در این بخش آلبرتو سی و دکتر خبیری هم کارگاه دارند. دکتر کریم چمری که ساکن فرانسه بوده و کتاب علم و فوتبال را دارد، والتر دی سالوا که دستیار کی‌روش بوده و در آکادمی قطر سابقه فعالیت دارد، پروفسور ووراک از بخش پزشکی AFC، دکتر سینگ عضو کمیته پزشکی فیفا و خانم مایوداد از بخش زنان کنفدراسیون آسیا افرادی هستند که در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

به گفته دبیر علمی کنگره علم و فوتبال، یازده کار گروه در این همایش فعالیت خواهند کرد که در بحث آنالیز آن هومن افاضلی به بحث می‌پردازد، مجید جلالی در بخش مالکیت توپ سخنرانی می‌کند، دکتر رجبی در بحث بدنسازی نوین فوتبال و دکتر حمزه به همراه دکتر خبیری نیز در مهارت ذهنی بحث خواهند داشت.

کد خبر 2169035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha