۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

ملاقاسمی در گفتگو با مهر؛

برنامه ریزیهای فدراسیون در زمان خطیب اشتباه بود/ رسول خادم مشکلات کشتی را می شناسد

برنامه ریزیهای فدراسیون در زمان خطیب اشتباه بود/ رسول خادم مشکلات کشتی را می شناسد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدرس انستیتو کشتی ایران مهم ترین مشکلات چند سال اخیر کشتی ایران را عدم برنامه ریزی درست از سوی فدراسیون در زمان خطیب دانست.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی آقای خطیب از اول اشتباه بود و متأسفانه این موضوع باعث ضربات سنگینی به کشتی کشور شد.

وی ادامه داد: مهم ترین دغدغه ای که کشتی ما در این چند وقت گریبانگیر آن بود مشکلات مالی بوده که آن هم برمی گردد به برنامه ریزی صحیحی که ما نداشتیم.

ملاقاسمی گفت: مشکلات به حدی زیاد بود که حتی کارمندان فدراسیون تا چند ماهی حقوق نگرفته اند و شخص من چهار ماه است حقوق نگرفته ام که این دامنه مشکلات را نشان می دهد.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم با آمدن چهره ای از بدنه کشتی که خود خاک این ورزش را خورده است، شاهد رفع مشکلات فدراسیون باشیم.

ملاقاسمی از رسول خادم به عنوان یک چهره موجه برای این سمت اشاره کرد و گفت: رسول خادم قهرمان بنام و ارزنده کشور است که کاملا مشکلات کشتی را می داند و این به رفع مسائل بسیار کمک خواهد کرد، امیدوارم خادم انتخاب شود.

قهرمان اسبق کشتی ایران و جهان همچنین به برگزاری مسابقات باشکوه کشتی پهلوانی در خرم آباد اشاره کرد و برگزاری با کیفیت این مسابقات را نشان دهنده فرهنگ بالای جوانان لرستانی دانست.

وی همچنین گفت: تأثیر مسابقاتی در این سطح به طور قطع در آینده متوجه جامعه ورزش لرستان خواهد شد.

ملاقاسمی عنوان کرد: لرستان همواره یکی از قطب های کشتی ایران بوده و قهرمانان بزرگی داشته، روا نیست که به لحاظ امکانات همواره در تنگنا باشد.

وی بیان داشت: از تمامی مسئولین و شخص علی دولتشاهی اسپانسر مسابقات انتظار دارم بیشتر به کشتی لرستان توجه کنند و بودجه بیشتری را به ویژه در اختیار هیئت کشتی قرار دهند تا در آینده شاهد مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشور و بین المللی در لرستان و خرم آباد باشیم.

کد خبر 2167359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha