۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰:۵۲

در آستانه سفر به تهران؛

درخواست کمیته فوتسال از سپ‌بلاتر/ ایران نماینده فیفا در فوتسال آسیا شود

درخواست کمیته فوتسال از سپ‌بلاتر/ ایران نماینده فیفا در فوتسال آسیا شود

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد پس از رایزنی با سپ بلاتر، رئیس فیفا، نقش خود را در فوتسال آسیا پر رنگ‌تر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال ساعت 17 روز چهارشنبه با حضور در تهران در همایش بین‌المللی علم و فوتبال حاضر می‌شود و آن را به طور رسمی افتتاح خواهد کرد. سپ بلاتر روز پنجشنبه هم در فستیوال مدارس فوتبال حاضر می‌شود و جلساتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند.

در حاشیه جلسات سپ بلاتر با مسئولان فدراسیون فوتبال، مسئولان کمیته فوتسال هم در نظر دارند پیشنهاداتی را با رئیس فیفا در میان بگذارند. سیدرضا افتخاری در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: خواسته ما از بلاتر این است که به فوتسال آسیا توجه بیشتری داشته باشد و به پیشرفت آن کمک کند. فوتسال آسیا زمینه رشد و پیشرفت زیاد را دارد. وی می‌تواند نقش زیادی در این‌باره ایفا کند.

وی ادامه داد: همچنین از بلاتر می‌خواهیم به فوتسال ایران توجه بیشتری کند. یادم می‌آید زمان ریاست "ژائو هاوه لانژ" بر فیفا که همزمان با ریاست داریوش مصطفوی بر فدراسیون فوتبال ایران بود، فیفا ایران را به عنوان نماینده خود در فوتسال آسیا انتخاب کرد.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان تاکید کرد: ما الان هم می‌توانیم به آن سمت حرکت کنیم. ایران باید لیدر و تصمیم گیرنده اصلی در فوتسال آسیا باشد نه اینکه کشورهایی که حتی فوتسال هم ندارند، درباره این رشته در آسیا تصمیم بگیرند.

کد خبر 2167659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha