۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۴۱

لوکا بوناچیچ پس از استعفا:

برخی اطرافیان می‌خواهند تیم را زمین بزنند/ یک میلیون دلار بدهند، نمی‌مانم

برخی اطرافیان می‌خواهند تیم را زمین بزنند/ یک میلیون دلار بدهند، نمی‌مانم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از استعفا از سرمربیگری این تیم اصفهانی گفت: برخی اطرافیان تیم تلاش می‌کنند آن را زمین بزنند و این افراد تحصیل نکرده که تعدادشان هم زیاد نیست،‌ جو را خراب می‌کنند. شاید مشکل ذوب‌آهن من هستم، پس می‌روم تا مشکلات این تیم حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیچ دقایقی پیش در نشست خبری پس از شکست ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به نظرم در این مسابقه حق‌مان پیروزی بود، زیرا دو گل از تیم حریف جلو بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه اخراج بازیکن تیم ما همه چیز را به هم ریخت و باعث شکست‌مان شد.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در این بازی اظهار داشت: در این مسابقه و بازی‌های اخیر اتفاقاتی افتاد که در 20 سال مربیگری من اتفاق نیافتاده بود و هرچه فکر می‌کنم، نمی‌توانم بفهمم این اتفاقات چه بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه کارشنان داوری باید در مورد خطا نظر دهند، تصریح کرد: ‌اعلام می‌کنم که مقصر اصلی این باخت ما بودیم زیرا در این مدت اتفاقات شبیه به هم زیادی می‌افتد و در شرایطی که ما سوار بر بازی هستیم، با اشتباهات شکست خورده یا گل دریافت می‌کنیم و با کارنامه‌ای که من دارم، دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این آبرویم را به باد دهند بنابراین از بازیکنان متشکرم و ترجیح می‌دهم نمانم.

وی با بیان اینکه من مقصر نتایج اخیر تیم هستم، تاکید کرد: امیدوارم این بازیکنان با مربیان دیگری که می‌آیند، بهتر نتیجه بگیرند زیرا همه تلاش کردند و آذری نیز در پست مدیرعاملی باشگاه تلاش بسیاری کرد اما متاسفانه همه اتفاقات شبیه به هم است و هنور متوجه نشدم که چه شده است.

بوناچیچ با اشاره به اینکه زمان زیادی برای فهمیدن اتفاقات نیاز است، گفت: ما در این بازی برتری داشتیم و موقعیت‌های بسیاری بدست آوردیم اما اخراج سینا عشوری همه چیز را به هم ریخت و با این اخراج، کارمان گره خورد.

وی در ادامه افزود: این یک واقعیت تلخ است که در 9 دقیقه سه گل خوردیم و بسیار برای من بد است زیرا این تیم ایرادات بسیاری دارد و شاید مشکل من هستم، پس می‌روم تا مشکل حل شود.

سرمربی ذوب‌آهن با انتقاد از اطرافیان این باشگاه یادآور شد: برخی اطرافیان تیم تلاش می‌کنند آن را زمین بزنند و این افراد تحصیل نکرده که تعدادشان هم زیاد نیست،‌ جو را خراب می‌کنند. با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه تلاش خود را به کار گرفت، ما نتوانستیم پاسخ اعتماد او را بدهیم.

وی اضافه کرد:‌ اکنون می‌گویم که حتی اگر یک میلیون دلار به من بدهند، در این تیم نمی‌مانم و بهتر است کسی را بیاورند که تماشاگران دوست دارند زیرا من آبرویم را برای این تیم به حراج نمی‌گذارم و از این تیم می‌روم.

بوناچیچ با بیان اینکه پیرامون این اتفاقات می‌توانم یک کتاب بنویسم، گفت: ما در دو بازی لیگ برتر 8 گل دریافت کردیم و این در شرایطی است که زمانیکه در فولاد بودم، در یک فصل 8 گل نخوردم و بهتر است که از این تیم بروم زیرا زبان مشترک با بازیکنان آن را پیدا نکرده‌ام. برخی از این بازیکنان به من گفتند که به خاطر خستگی در این بازی به میدان نمی‌روند و بهتر است که من دیگر با این بازیکنان کار نکنم و از شما خداحافظی می‌کنم.

‌تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم از رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه خانگی پیروزی 2 بر صفر مقابل راه‌آهن را با شکست 3 بر 2 عوض کرد.

کد خبر 2168482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha