۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۲۰:۱۷

عشوری:

اخراج من در دیدار با راه‌آهن صحیح نبود/ نیم‌فصل خوبی نداشتم

اخراج من در دیدار با راه‌آهن صحیح نبود/ نیم‌فصل خوبی نداشتم

اصفهان - خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن گفت: اخراج من در دیدار با راه‌آهن صحیح نبود و داور مسابقه نباید در این بازی مرا اخراج می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری عصر یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به صحنه اخراجش در این بازی اظهار داشت: به نظرم صحنه اخراج من در این بازی صحیح نبود و من نباید در این بازی اخراج می‌شدم.

وی افزود: داور بازی می‌توانست در این صحنه به من کارت زرد بدهد و مرا اخراج نکند اما مطمئنم که این قضاوت صحیح نبود و من نباید از بازی اخراج می‌شدم.

هافبک ذوب‌آهن تصریح کرد: از بازیکنان تیم به خاطر این مسئله عذرخواهی می‌کنم اما این اتفاق درست نبود و داور نباید در این مسابقه به من کارت قرمز می‌داد و خودم به خوبی می‌دانم که در این زمینه مقصر هستم.

وی اضافه کرد:‌مسئولان حق دارند در مورد من هر کاری کند اما من زمانی که با آقازمانی درگیر شدم، او بلافاصله بلند شد و روی زمین ایستاد و به نظرم این کار اصلاً صحیح نبود.

عشوری گفت: در آن صحنه من حتی فکر نمی‌کردم که کارت زرد هم بگیرم و از همه معذرت‌خواهی کرده و هر توبیخی را می‌کنم زیرا این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: نیم‌فصل نخست لیگ برتر امسال اصلاً برای من خوب نبود زیرا 5 بازی مصدوم بودم و 3 بازی محرم شدم و فقط می‌گویم متاسفم.

کد خبر 2168519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha