۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۸:۱۹

حدادی‌فر:

مقصر شکست‌های ذوب‌آهن بازیکنان هستند/ سرمربی مقصر نیست

مقصر شکست‌های ذوب‌آهن بازیکنان هستند/ سرمربی مقصر نیست

اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقصر شکست‌های تیم ذوب‌آهن بازیکنان هستند و کادر فنی مسئول این شکست‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم حدادی‌فر شامگاه یکشنبه بعد از شکست تیم ذوب‌آهن مقابل راه‌آهن تهران با اشاره به دلایل این شکست اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم که چرا تیم ما در این بازی متحمل شکست شد و دلیل این شکست را خودمان هم نمی‌دانیم.

وی افزود: دیگر این بازی را باخته‌ایم و چیز خاصی نمی‌توانم در مورد آن بگویم زیرا امتیاز بازی را از دست داده‌ایم و همه چیز تمام شده است.

هافبک تیم ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی پیرامون موقعیت‌های از دست رفته تیمش در این مسابقه تصریح کرد: وقتی 5،6 موقعیت داریم اما از آنها استفاده نمی‌کنیم و گل نمی‌زنیم، شرایط اینگونه می‌شود که در دقایق پایانی 3 گل دریافت می‌کنیم.

وی افزود: ما در این بازی بازی با نتیجه 2 بر صفر جلو بودیم اما 3 گل دریافت کردیم و متحمل شکستی شدیم که اصلاً شکست خوبی نبود.

حدادی‌فر گفت: به نظر من داوری این بازی بد نبود و مشکل تیم ما داوری نبود بلکه مشکل ما هستیم و نه مربی و نه هیچ کس دیگری مشکل تیم نیست بلکه ما بازیکنان مشکل ذوب‌آهن هستیم.

ذوب‌آهن شامگاه یکشنبه در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل راه‌آهن تهران متحمل شکست 3 بر 2 شد.

 

کد خبر 2168578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha