۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳

خوراکچی در گفتگو با مهر:

افتخاری اساسنامه فوتسال را نقض کرد/ رای کمیته انضباطی تایید نشده است

افتخاری اساسنامه فوتسال را نقض کرد/ رای کمیته انضباطی تایید نشده است

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران رای اعلام شده کمیته انضباطی مبنی بر بازنده شدن این تیم در دیدار نیمه تمام با دبیری تبریز را بدون پشتوانه می‌داند و می‌گوید نتیجه جلسه کمیته انضباطی هنوز مشخص نیست. خوراکچی همچنین می‌گوید در نیمه تمام ماندن این مسابقه اساسنامه و قانون فوتسال نقض شده است.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر بازنده شدن تیم میثاق تهران در دیدار نیمه تمام برابر دبیری تبریز اظهار داشت: حکمی که از طریق یکی، دو رسانه و از طرف کمیته انضباطی اعلام شد بدون سند و پشتوانه است.

وی افزود: شاید جلسات کمیته انضباطی درباره این بازی برگزار شده باشد ولی آنها هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. من این حکم را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب چون صدور و ابلاغ رای کمیته انضباطی یک پروسه‌ای دارد و در حالی که هنوز این حکم امضا نشده، چند رسانه آنرا منتشر کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران با بیان اینکه این تیم دلایل خود را به کمیته انضباطی ارائه کرده است، یادآور شد: حرف من این است که باید حق به حقدار برسد. در آن دیدار، شش دقیقه تا پایان وقت مسابقه باقی مانده بود که بازی نیمه تمام ماند در حالی که تیم ما از این اتفاقات ذی نفع نبود.

خوراکچی خاطرنشان کرد: اصلا اتفاق خاصی رخ نداد که بازی بخواهد نیمه تمام بماند. در فوتسال ما اتفاقاتی به مراتب بدتر از این هم در سالن‌ها رخ داده بود ولی نیروهای انتظامی آرامش را به سالن برگردانده و مسابقه هم تا انتها برگزار شده بود. ضمن اینکه با حضور بزرگانی مثل سید رضا افتخاری (سرپرست کمیته فوتسال) و حبیب الله شیرازی می‌شد اتفاقات را مدیریت کرد و با کمک آنها بازی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: حرف ما این است که تنها شخصی که می‌تواند بازی را نیمه تمام بگذارد، داور مسابقه است. در حالی که افتخاری در تمام مصاحبه‌هایش عنوان کرده که "به تشخیص من بازی نیمه کاره شد". این خلاف اساسنامه فوتسال است و در واقع افتخاری قانون را نقض کرده چون در اساسنامه به صراحت آمده که فقط شخص داور باید تشخیص بدهد بازی نیمه تمام بماند یا خیر. البته ما زیرمجموعه افتخاری و کمیته فوتسال هستیم و برای ایشان احترام قائلیم ولی در نیمه تمام ماندن مسابقه از طرف ایشان اساسنامه نقض شده است.

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: آیا حالا که نقض قانون شده است، باید نتیجه بازی سه بر صفر به سود دبیری اعلام شود؟ هدف ما این است که در این زمینه حکمی صادر شود تا حق به حقدار برسد و تیمی از این اتفاقات متضرر نشود.

خوراکچی با تاکید بر اینکه نه تنها افتخاری، بلکه رئیس فیفا هم نمی‌تواند تشخیص بدهد یک مسابقه فوتسال نیمه تمام بماند، یادآور شد: ما در نیمه تمام ماندن بازی نقشی نداشتیم. حالا هم نباید به خاطر نقض قانون و اساسنامه، تیم میزبان متضرر شود.

وی در پایان با بیان اینکه احترام زیادی برای کمیته انضباطی قائل است، تصریح کرد: با شناختی که از کمیته انضباطی داریم و طبق آرای گذشته این کمیته، معتقدیم قطعا عدالت رعایت می‌شود و حق به حقدار می‌رسد. در نهایت اگر هم احساس کنیم که بتوانیم روی رای نهایی کمیته انضباطی اعتراضی داشته باشیم، این حق ماست که از طریق باشگاه آنرا پیگیری کنیم.

کد خبر 2169367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha