۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶

برپایی "جایزه سرود مرگ بر آمریکا" در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

برپایی "جایزه سرود مرگ بر آمریکا" در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

خانه سرود انقلاب اسلامی با عهده‌دار شدن داوری سرودهای ارسالی به جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" بیش از 50 میلیون ریال به نفرات برتر جایزه اعطا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانه سرود انقلاب اسلامی با توجه به اهداف مشخص خود که یکی از آنها تشکیل جبهه واحد اسلامی در عرصه جنگ نرم در بخش سرود و ایجاد جبهه فرهنگی جهت معرفی صحیح اسلام ناب محمدی (ص) به عموم مردم جهان خصوصا ملت‌های تحت سلطه استکبار جهانی است، داوری و تأمین جوایز بخش سرود جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" را عهده‌دار شد.

به گفته میثم محمد حسنی دبیر اجرایی جشنواره، این رویداد در جهت حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با اعضای گروه 1+5 و با همکاری سازمان‌های مردم‌‌نهاد شکل گرفته، هر ساله مقارن با 13 آبان و ایام استکبارستیزی برگزار می‌شود.

جشنواره "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" در دو بخش اصلی، شامل عکس، پوستر، کاریکاتور، و جانبی شامل مستند و کلیپ سرود، مقاله و وبلاگ برگزار می‌شود. این در حالی است که نفرات اول 30 میلیون ریال، نفرات دوم 15 میلیون ریال و نفرات سوم 7 میلیون ریال جایزه خواهند گرفت.

آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی  http://dw-usa.comارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد. مهلت ارسال آثار تا 1 آذر ماه 1392 است و 16 آذر ماه اعلام نتایج خواهد بود.

 

کد خبر 2169658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha