۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

یک روز پیش از حضور در ایران؛

بلاتر برای همایش علم و فوتبال پیام داد

بلاتر برای همایش علم و فوتبال پیام داد

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی با تشکر از برگزاری دومین کنگره بین‌المللی علم و فوتبال که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، اعلام کرد دو موضوع پزشکی و علم از جمله ديدگاه‌های اصلی فيفاست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن پیام سپ‌ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا به شرح زیر است:

" با سلام به دوستان خانواده فوتبال

مردم دنيا علاقه زيادی به فوتبال دارند. موفقيت‌های ورزش فوتبال، فرصت‌های شگفت انگيزی در کار ما ايجاد کرده است تا به توسعه آن بپردازيم. ما تلاش می‌کنيم قدرت و محبوبيت فوتبال را ارتقاء دهيم تا آينده بهتری را برای تمام مردم دنيا بسازيم.

من به فدراسيون فوتبال ايران و کنفدراسيون فوتبال آسيا به خاطر برگزاری دومين همايش علم و فوتبال تبريک می‌گويم زيرا اين يکی از اهداف اصلی ما به منظور توسعه فوتبال و حمايت بازيکنان از طريق پژوهش در جلوگيری از آسيب ديدگی و آموزش است تا آينده بهتری را فراهم کنیم که باعث بهبود سلامتی عمومی شود.

همچنين از برگزارکننده‌های اين همايش به خاطر حمايت از ارتقاء آگاهی دو موضوع فوق الاشاره سپاسگزاری می‌کنم زيرا دو موضوع پزشکی و علم از جمله ديدگاه‌های اصلی فيفا است و آرزو می‌کنم که برگزاری همايش در طی دو روز با موفقيت انجام شود.

اين کار به عنوان فعاليت دو چندان شما و ديگر کنفدراسيون‌ها و فدراسيون‌های عضو فيفا تلقی می‌شود که می‌تواند مرا از بهبود آينده فوتبال مطمئن سازد و ما می‌توانيم از اين طريق تغييراتی را در دنيا ايجاد کنيم.

جوزف بلاتر رئيس فيفا"

کد خبر 2169707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha