۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

عظمایی خبر داد:

آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه های محرم و صفر در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه های محرم و صفر در آذربایجان شرقی

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آمادگی این سازمان بر توزیع کالاهای اساسی ماه های محرم و صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عظمایی قبل از ظهر در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه های وزارتخانه برای عرضه کالاهای اساسی نظیر روغن، شکر، برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ در چند محور اجرا  خواهد شد.

وی تامین و توزیع کالاهای اساسی، انجام مانورهای نظارتی و تشدید بازرسی ها را از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ماه های محرم و صفر عنوان کرد.

عظمایی در ادامه افزود: مردم نگران تامین کالاهای اساسی ماه های محرم و صفر نباشند چرا که سازمان مشکلی از بابت تامین و توزیع این قبیل کالاها ندارد.

وی همچنین ادامه داد: در آستانه ماه‌های محرم و صفر روغن، شکر، برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز به صورت سهمیه‌ای با نرخ مصوب در اختیار سازمان‌صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین در ادامه گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز کالاهای پرتقاضا در ایام محرم و صفر است، لذا این کالاها به صورت سهمیه‌بندی و با نرخ‌های مصوب در اختیار مردم  قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2169738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha