۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

علی کفاشیان:

بیشترین امتیاز را از ورزشگاه‌ها گرفتیم/ برای تیم ملی توافقات خوبی داشته‌ایم

بیشترین امتیاز را از ورزشگاه‌ها گرفتیم/ برای تیم ملی توافقات خوبی داشته‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سازمان لیگ در بخش ورزشگاه‌ها امتیازهای خوبی را کسب کرده است، گفت: امسال در بخش ورزشگاه‌ها بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز سه شنبه خود در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در جلسه ای که امروز در محل سازمان لیگ داشتیم بیشتر درباره برنامه‌های این سازمان و نیز برنامه‌های تیم ملی به بحث و بررسی پرداختیم به توافق‌های خوبی رسیدیم تا در یک مواقعی تیم ملی را در اختیار کی‌روش بگذاریم که سازمان لیگ هم همکاری‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که دیدار تدارکاتی با امریکا در چه مرحله‌ای قرار دارد، عنوان کرد: درباره بازی‌های تدارکاتی باید بگویم که آقای کی‌روش همه برنامه‌ها را منوط به بعد از قرعه کشی کرده است. درباره دیدار با امریکا هم باید عنوان کنم که آنها اعلام آمادگی کردند ولی بعد از قرعه کشی جام جهانی مشخص می‌شود که با کدام تیم‌ها می توانیم بازی برگزار کنیم چرا که برخی تیم‌ها حاضر نخواهند شد بازی دوستانه انجام بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص طلب بازیکنان از باشگاه‌ها توضیح داد: در این باره قبلا هم با سازمان لیگ گفتگوهای خوبی داشته‌ایم و امروز نیز با هماهنگی که با آقای فتح‌الله‌زاده داشتیم در سازمان لیگ به این نتیجه رسیدیم که بخشی از درآمدهای این باشگاه را سازمان لیگ به طلبکارها بدهد و بخش دیگر هم صرف هزینه‌های برگزاری مسابقات شده و مابقی در اختیار باشگاه قرار گیرد. ضمن اینکه ما درباره باشگاه پرسپولیس هم نشست جداگانه‌ای با رویانیان خواهیم داشت.

کفاشیان ادامه داد: امسال باشگاه‌ها به خاطر مشکلات اقتصادی سال سختی داشته‌اند و به آقای تاج گفته‌ام هر تدبیری را که لازم است بیاندیشند تا باشگاهها به درآمدزایی بیشتری دست پیدا کنند.

وی همچنینی در خصوص کسب سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک خبر خیلی خوب این بود که 12 ورزشگاه ما را AFC مورد تایید قرار داده و از نظر امتیاز توانسته‌ایم بیشترین امتیاز را در قیاس با سال‌های قبل کسب کرده ایم و آذرماه تعداد سهمیه کشورها رسما اعلام می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره کمپ تیم ملی در برزیل نیز یادآور شد: این کمپ قطعا جای خیلی خوبی است و جزو نقاطی است که برای اردو بسیار مناسب بوده و تیم‌های زیادی به دنبال آن هستند. قرارداد آن نیز ماه آینده امضاء می‌شود.

 

کد خبر 2169923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha