۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

علی کفاشیان:

برخی فرهنگ نشستن در مجمع را ندارند/ بودجه فدراسیون کاملا قانونی است

برخی فرهنگ نشستن در مجمع را ندارند/ بودجه فدراسیون کاملا قانونی است

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادهای برخی اعضای مجمع پیرامون مسایل مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ساختمان این دو باشگاه گفت: اینطور که آنها می‌گویند نیست و برخی از اعضای مجمع در این باره زیادی شلوغ کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص ترک ناگهانی جلسه توسط محمد رویانیان گفت: مشکلی از این بابت وجود نداشت چونکه منتقمی به عنوان معاون باشگاه پرسپولیس در این نشست حضور داشته است.

وی همچنین درباره انتقاد برخی از اعضای مجمع در خصوص غیرقانونی بودند بودجه فدراسیون خاطرنشان کرد: بودجه کاملا قانونی است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. مجمع هم بودجه را تصویب کرده و در این باره مشکلی وجود نداشت.

کفاشیان در واکنش به انتقادهای برخی اعضای مجمع پیرامون مسایل مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ساختمان این دو باشگاه گفت: اینطور که آنها می‌گویند نیست و برخی از اعضای مجمع در این باره زیادی شلوغ کرده‌اند.

وی در خصوص بحث هایی که پیرامون فساد در فوتبال وجود دارد خاطرنشان کرد: به هر حال برخی ها این موضوع را مطرح می کنند و شبکه ای نیز آن را چندین بار پیگیری کرده است. کمیته اخلاق که قرار است تشکیل شود در این باره بوده و در کشورهای دیگر نیز تبانی هایی وجود داشت که مورد پیگیری کمیته اخلاق قرار گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که چرا رای در باره تبانی صادر نشده است گفت: فعلا اسناد و مدارک کامل نیست. یک فرد که به دادگاه می رود شاید دو سال زمان ببرد تا بتواند رای خود را بگیرد. صادر کردن رای به همین راحتی نیست و باید تمامی اسناد و مدارک تکمیل شود.

از کفاشیان پرسیده شد که چرا برخلاف وعده قبلی استعفا ندادید که وی در پاسخ به این پرسش گفت: من هیچ وقت نگفتم که استعفا می دهم و فقط گفته بودم که مجمع این اختیار را دارد رئیس فدراسیون را استیضاح یا برکنار کند.

کفاشیان همچنین در باره عصبانیت عابدینی و رویانیان در مجمع خاطرنشان کرد: به هر حال ما 90 درصد کارمان را خوب انجام دادیم و فقط 10 درصد بد بودیم. حالا قرار بود برخی ها به ما گیر بدهند که این کار را کردند.

وی در پاسخ به این سوال که امروز شما را واقعا عصبانی دیدیم گفت: زمانی که عصبانی شوم خیلی تند می شوم. زیر برخی کارهای غیر اصولی انجام می دهند و غیر منطقی حرف می زنند. برخی دوستان فرهنگ نشستتن در مجمع را ندارند. بالاخره هر چیزی فرهنگ مخالف و موافق دارد و هر کس نظرش را می گوید اما نباید این برخوردها صورت بگیرید.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مجمع بعدی فدراسیون فوتبال اردیبهشت ماه برگزار می شود یاداور شد: در جلسه امروز تصمیم خاصی گرفته نشد. یک گروهی هستند که دعوت شان هم می کنیم نمی آیند. البته نمی گویم آنها قهر کردند و رفتد شاید وقت شان کم بود و کارهای واجب تری داشتند که جلسه را ترک کردند.

علی کفاشیان درباره تشکیل کمیته اخلاق همچنین گفت: کمیته تدوین مقررات هنوز کار را تمام نکرده و قرار بر این است که خودمان در هیات رئیسه کمیته اخلاق را تشکیل دهیم و پس از آن در مجمع آن را مطرح کنیم.

رئیس فدراسیون در مورد غیبت نماینده وزارت ورزش در مجمع امروز گفت: ما هم می خواستیم وزیر بیاید ول ایشان رای نیاورد. از سجادی هم دعوت کرده بودیم و او قول داده بود که بیاید اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود که نیامد.

وی در خصوص اینکه در این روزها صالحی امیری حمایت خوبی از فدراسیون کرده بود و رای نیاوردنش حمایت خوبی از فدراسیون کرده بود گفت: یک وزیر رای می آورد و برخی رای نمی آورند. ورزش همیشه پویا و فعال است و قطعا این مسائل به سود ورزش نیست. رای نیاوردن وزیر به فدراسیون فوتبال و کل ورزش لطمه می زند و امیدوارم نمایندگان مجلس به گزینه بعدی رای بدهند تا ثبات ورزش حفظ شود.

کفاشیان با انتقاد از اینکه رسانه ها برخی مسائل بی اهمیت را بزرگ کرده اند و به مشکلات دامن می زنند گفت: اکثر مردم نظراتشان را از رسانه ها می گیرند و همین معضلات بزرگ شده و به ورزشگاه ها کشیده می شود. شما ببینید بازیکنان تیم ملی اینقدر زحمت کشیدند و تیم ملی را در شرایطی سخت به جام جهانی رساندند اما برخورد بدی با آنها در بازی با تایلند شد. خطاهای جزیی وجود دارد اما خوب ها را اکثر نمی بینیم.

 

 

کد خبر 2164179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha