۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

عابدینی در جمع خبرنگاران بیان کرد:

مجمع فدراسیون ایرادات زیادی داشت/ حتما در رای نیاوردن وزیر خیری بوده

مجمع فدراسیون ایرادات زیادی داشت/ حتما در رای نیاوردن وزیر خیری بوده

مدیرعامل باشگاه داماش اعلام کرد وقتی از کفاشیان سوال کرده، آیا از آنچه که در مجمع امضا کرده‌، آگاهی دارید؟ و او می‌گوید خیر، اصلا اتفاق خوبی نیست. وی همچنین معتقد است طبق دستور جلسه، ایرادات کلی و جزئی زیادی در مجمع وجود داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی که در اواسط جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال آن را ترک کرد، با انتقاد از غیبت خبرنگاران در این جلسه ضمن بیان مطلب فوق گفت: اصحاب رسانه همیشه باید در مجمع حضور داشته باشند زیرا نماینده افکار عمومی هستند.

وی با انتقاد از دستور جلسه مجمع عمومی هم تاکید کرد: من عملکرد بودجه را قبول ندارم و نسبت به آن اعتراض کردم. به عنوان یکی از اعضای مجمع گزارش حسابرسی را ندیدم، به همین خاطر مصوبه بودجه را تائید نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه اظهار کرد: به نظرم امروز در مجمع بجز رای آوردن مهدی تاج به نتیجه مطلوب دیگری نخواهیم رسید، به همین خاطر زودتر جلسه را ترک کردم.

عابدینی اضافه کرد: مجمع برای یک دستورالعمل تشکیل شده اما رئیس فدراسیون خودش دستور العمل را دیده و می‌گوید از آن اطلاعی ندارد. اگر مصوبه بودجه به تصویب مجمع نرسد، فایده‌ای ندارد ولی وقتی از کفاشیان سوال کردم، آیا از آنچه که امضا کرده‌اید، آگاهی دارید و او می‌گوید خیر. این اصلا اتفاق خوبی نیست.

وی در ادامه یادآور شد: طبق دستور جلسه، ایرادات کلی و جزئی زیادی در مجمع وجود داشت. به همین خاطر پیشنهاد دادم یک ماه فرصت بدهید تا این ایرادات برطرف شود که کفاشیان هم این مسئله را تائید کرد تا گزارش‌های کلی در مورد مجمع جمع آوری شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد رای نیاوردن صالحی امیری هم گفت: حتما خیری بوده که ایشان رای نیاوردند، به همین خاطر از نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم.

کد خبر 2164064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha