۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال؛

رویانیان جلسه را ترک کرد/ اعتراض مدیران به شفاف نبودن گزارش مالی!

رویانیان جلسه را ترک کرد/ اعتراض مدیران به شفاف نبودن گزارش مالی!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در واکنش به صحبت‌های رئیس هیات فوتبال استان کردستان، نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از ساعت 10 صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در اواخر این نشست اجازه ورود رسانه‌های گروهی به مجمع داده شد.

در زمان ورود خبرنگاران به نشست، بحث تصویب بودجه و درآمد فدراسیون فوتبال در حال مطرح شدن بود که این مسئله موافقان و مخالفان زیادی داشت که در این بین رئیس هیات فوتبال استان کردستان از جای خود بلند شد و ضمن انتقاد از مسائل مالی فدراسیون، ناگهان در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و توجه ویژه‌ای که به آنها می‌شوند، صحبت کرد.

این صحبت‌ها با واکنش محمد رویانیان روبرو شد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدای بلند خطاب به رئیس هیات فوتبال استان کردستان گفت: این ساختمان هم برای ما دو باشگاه است. وی پس از گفتن این جمله جلسه را ترک کرد.

همچنین در نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، اعضای مجمع به شفاف نبودن مسائل مالی و بودجه این فدراسیون، اعتراض کردند که امیر عابدینی و صادق درودگر جزو اصلی‌ترین نفرات معترض به این مساله بودند.

 

 

کد خبر 2164102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha