۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۲۱:۲۴

رستمی خبرداد:

اختصاص 44 میلیارد ریال به طرح‌های بنیادشهید

اختصاص 44 میلیارد ریال به طرح‌های بنیادشهید

بوشهر – خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: امسال 44 میلیارد ریال به طرح ‌های بنیادشهید اختصاص یافته که تاکنون بیش از 5میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی سه شنبه شب در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا، با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری، از کشور و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند افزود: امروز وظیفه ما است که با حفظ اهدافشان ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار است و همه باید تلاش کنیم تا آنجایی که توان داریم برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به خانواده‌های شهدا اهتمام ورزیم.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه شهداء بهترین‌ها بودند افزود: باید به این عزیزان  و خانواده آنان بهترین خدمت انجام شود که برهمه مدیران تکلیف است برای رفع مشکلات خانواده شهداء بیشتر تلاش شود.

وی از نصب تمثال شهدا در همه شهرهای استان خبرداد و گفت:  تمثال شهداء در همه شهرها و روستاها نصب می‌شود است که برای این منظور طراحی‌های لازم از سوی بنیاد شهید انجام شده است.

رستمی به تلاش‌های صورت گرفته برای ساماندهی گلزار شهدای اشاره کرد و افزود: در 209گلزار شهدای استان بوشهر تعداد 2هزار و 118 شهید والامقام وجود دارد که تاکنون 141 گلزار ساماندهی شده است.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات بنیاد شهید، از تصویب 44 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های بنیادشهید خبردادو گفت: در نیمه اول امسال 5میلیاردو 500 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

کد خبر 2170211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha