۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۸:۲۵

حجت الاسلام موسوی:

کوتاهی در خدمت به مردم قابل توجیه نیست/ بیمارستان میامی پزشک ندارد

کوتاهی در خدمت به مردم قابل توجیه نیست/ بیمارستان میامی پزشک ندارد

میامی – خبرگزاری مهر: امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه مسئولان قدر نعمت خدمت به خلق را بدانند گفت: مردم ولی نعمتان ما و شایسته بهترین خدمات هستند و کوتاهی در قبال آنها قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی شامگاه سه شنبه در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهرستان میامی در دفتر امام جمعه این شهر، همت و تعامل شورای شهرستان و شورای بخش ها را بسیار ضروری دانست و افزود: انتخاب هوشیارانه مردم و اعتماد به شما مسئولیت شما را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به اینکه وجود شورای همدل و یکدست نعمتی است که شکر آن امکان ناپذیر است از اعضای شورا و مسئولان شهر خواست تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند و تمام تلاش خود را برای رفع هرچه سریعتر این مشکلات به کار ببندند.

بیمارستان میامی پزشک ندارد

امام جمعه میامی همچنین ضمن انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان، بر ضرورت توجه بیشتر استاندار جدید سمنان به بیمارستان میامی گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان استان است که پزشک ندارد و این جای تاسف برای مسئولان است.

موسوی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از بیماران شهرستان میامی خصوصا روستاهای تابعه آن باید رنج سفر و بعد مسافت را به گرفتاری و رنج مریضی همواره اضافه کنند افزود: مگر غیر از این است که رهبر معظم انقلاب در سخنی تاکید کردند "ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد".

وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان از مسئولان پیرامون این کوتاهی توضیح می خواهند، گفت: مردم ولی نعمتان ما و شایسته بهترین خدمات هستند و کوتاهی در قبال آنها قابل توجیه نیست.

استقرار دو پزشک هنگام سفر استاندار به میامی در بیمارستان

عضو شورای شهر میامی نیز از نبود پزشک در بیمارستان این شهر ابراز نارضایتی کرد و گفت: در ساعاتی از روز پزشک در بیمارستان حضور ندارد و مردم بسیار از این موضوع رنج می کشند.

قاسم آقایی در این دیدار مشکلات مربوط به بیمارستان را تنها مربوط به شهر میامی ندانست و تصریح کرد: با راه اندازی بیمارستان میامی بیماران از سطح شهرستان و مسافران جهت درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند در حالی که در بیمارستان پزشکی حضور ندارد.

وی با تاکید بر مشکلات فراوانی که نبود پزشک در بیمارستان میامی ایجاد کرده عنوان کرد: حل این مشکل نگاه ویژه مسئولان بویژه دکتر اعرابی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را می طلبد.

عضو شورای شهر میامی با اشاره به اینکه هنگام سفر استاندار به طور ناگهانی دو پزشک در بیمارستان مستقر شدند و بلافاصله با رفتن استاندار پزشکان نیز بیمارستان را ترک کردند اذعان داشت: امروز بیماران زیادی در بیمارستان حضور داشتند و بدلیل نبود پزشک نه کار تزریقات بیماران انجام می شد و نه بیماری نیز ویزیت می شد.

ضرورت ارتقای منطقه فرومد میامی به بخش

نماینده بخش مرکزی در شورای شهرستان میامی نیز با تاکید بر اینکه نبود پزشک در بیمارستان میامی و مرکز بهداشتی فرومد بسیار مشکل ساز شده ادامه داد: مشکلات مربوط کمبود آب، مشکلات مربوط به سد و نبود صنایع تبدیلی و دسته بندی در بخش کالپوش با توجه به اینکه این منطقه یکی از قطب های کشاورزی است بسیار جدی به شمار می رود.

محمد حسن حیدری ارتقاء منطقه فرومد به بخش با توجه به پتانسیل های موجود در این منطقه را ضروری دانست و اظهار داشت: مشکلات مربوط به گاز و برق از دیگر مشکلات این منطقه محروم است و امیدواریم بزودی این مشکلات مرتفع شود.

کد خبر 2170231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha