۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۱۸

روس ها دیماه به تهران می آیند؛

نشست مدیرعامل پرسپولیس با نماینده روبین کازان برگزار شد

نشست مدیرعامل پرسپولیس با نماینده روبین کازان برگزار شد

نشست هماهنگی حضور تیم فوتبال روبین کازان روسیه در تهران با حضور محمد رویانیان و نماینده این باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال ارسال نامه ای از سوی مسئولان باشگاه رابین کازان که طی آن آمادگی این باشگاه برای حضور در تهران و برپایی اردوی تدارکاتی اعلام شده بود، ظهر امروز چهارشنبه نشستی بین محمد رویانیان و نماینده باشگاه رابین کازان برگزار شد تا هماهنگی های نهایی در این مورد صورت گیرد.

در پایان این نشست مقرر شد محمد رویانیان هفته آینده در نامه ای رسمی به باشگاه رابین کازان نتیجه مذاکرات امروز برای حضور تیم فوتبال رابین کازان در تهران و برگزاری دیدار با سرخپوشان را اعلام کند. قبل از این محمد رویانیان و علی دایی با سفر به روسیه مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام دادند و مقرر شد دو تیم دو بازی رفت و برگشت برگزار کنند. براین اساس قرار است تیم رابین کازان دی ماه سال جاری برای برپای اردویی یک هفته ای به تهران سفر کند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این خبر گفت: به دنبال مذاکراتی که امروز انجام شد، برگزاری دیدار با رابین کازان قطعی است و این تیم دی ماه به تهران سفر خواهد کرد تا ضمن برپای اردویی یک هفته یک بازی تدارکاتی هم با پرسپولیس داشته باشد. بزودی جزئیات این دیدار نهایی خواهد شد.

کد خبر 2170304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha