۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۰۸

میربابایی:

600 شعبه بانک انصار در سراسر کشور خدمات اعتباری به مردم ارائه می کنند

600 شعبه بانک انصار در سراسر کشور خدمات اعتباری به مردم ارائه می کنند

قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس اداره بانکداری خرد بانک انصار گفت: با راه اندازی 600 شعبه و 80 باجه در سراسر کشور زمینه ارائه خدمات بانکی متنوع به مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم میربابایی ظهر چهارشنبه در اولین همایش آشنایی با خدمات اعتبارات اسنادی داخلی ریالی که با حضور روسای شعب بانک انصار در سالن اجتماعات شرکت مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 600 شعبه و 80 باجه کار خدمت رسانی در این بانک را انجام می دهند و تمام خدمات رایج سایر سیستم های بانکی نیز به خوبی ارائه می شود.

وی افزود: یکی از خدمات مهم و جدید بانک انصار خدمات اعتبارات اسنادی است که می تواند برای تولیدکنندگان و صنعتگران مفید باشد.

میربابایی تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدمات بازرگانی با اجرای این نوع خدمت تامین و تسریع می شود.

این مسئول بیان کرد: ایجاد بستری مناسب برای توسعه مبادلات بازرگانی داخلی و حتی خارجی و در کنار آن رونق کسب و کار در بازار اقتصادی کشور با استفاده از ابزار اعتبارات اسنادی ممکن می شود.

میربابایی یادآورشد: این خدمت ضمن ایجاد رونق ددر بازار موجب افزایش اطمینان و اعتماد متقابل در بازار و هدایت فعالان اقتصادی به سمت سودآوری . بازارهای پیشگام می شود.

وی تصریح کرد: اولویت بانک انصار در دادن تسهیلات حمایت از تولید در کنار ضوابط کاری و قانونی را در اولویت دارد تا کارآفرینان با دغدغه کمتری از تسهیلات برخوردار شوند.

رئیس اداره بانکداری خرد بانک انصار گفت: افزایش خدمات و کیفیت ارائه شده به مشتریان سرلوحه فعالیتهای بانک است و تلاش می کنیم اگر نیاز بود تعداد شعب افزایش یابد در غیر این صورت دنبال افزایش کیفیت خدمات هستیم بویژه در بخش تولید تا رقابت پذیری صنعتگران را تقویت کنیم.

کد خبر 2170641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha