۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۹

مقیمی:

خدمات اعتبارات اسنادی می تواند سرمایه درگردش صنعتگران را تامین کند

خدمات اعتبارات اسنادی می تواند سرمایه درگردش صنعتگران را تامین کند

قزوین - خبرگزاری مهر: کارشناس اقتصادی بانک انصار کشور گفت: با ارائه خدمات اعتبارات اسنادی می توان ضمن کمک به رونق کسب و کار و اقتصاد کشور سرمایه درگردش صنعتگران را تا میزان قابل توجهی تامین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مقیمی ظهر چهارشنبه در همایش توجیهی آشنایی با خدمت اعتبارات اسنادی داخلی ریالی که در سالن مخابرات قزوین برگزار شد مزایای استفاده از این خدمات مورد توجه قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید همه دستگاهها کمک کنند تا شرایط فعالیت اقتصادی بهتر شود و بازار رونق بیشتری بگیرد لذا باید راهبردها را بشناسیم و از ابزارها و شیوه های نوین برای تسهیل در امور استفاده کنیم.

مقیمی تصریح کرد: امروزه بسیاری از کشورهای جهان از جمله چین و اروپای متحد از طریق اسناد اعتباری انجام می شود و ما نیز برای سهولت در کار که به صادرات منجر شود به این خدمت نیازمندیم و خرسندیم که توسط بانک انصار به تولیدکنندگان ارائه می شود.

وی اظهارداشت: روسای شعب باید با این خدمت آشنا شده و آن را به مشتریان معرفی کنند تا بتوان به تسهیل امور تجاری، بازرگانی کمک بیشتری کرد.

عابدی: 680 میلیارد ریال تسهیلات بانک انصار در قزوین پرداخت شده است

در ادامه مدیریت شعب بانک انصار استان قزوین گفت: در مدت سه سال گذشته بیش از 680 میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی، تسهیلات قرض الحسنه، سرمایه درگردش، تولید، بازرگانی، خدمات و ساختمان به متقاضیان پرداخت شده است.

عابدی گفت: در حال حاضر در استان قزوین 9 شعبه دایر و فعال شده و خدمات بانکی را به مردم ارائه می کند.

وی افزود: 118 هزار نفر در استان قزوین در شعب این بانک سپرده گذاری کرده اند و در طول سه سال گذشته بالغ بر 680 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان داده شده است.

این مسئول بیان کرد: 15 درصد منابع این بانک قرض الحسنه است که 100 درصد آن در امور مختلف از جمله ازدواج، درمان، دیون و سایر موارد پرداخت شده است.

عابدی تصریح کرد: برای پاسخگویی به مشتریان و تامین خدمات بانکی مورد نیاز در شرایط کنونی افزایش کیفیت و خدمات بانک انصار در دستور کار قرار دارد و به سمت سودآوری فعالیتها حرکت خواهیم کرد.

این مسئول اظهارامیدواری کرد با خدمات نوین بانکی زمینه تسهیل در فعالیتهای اقتصادی در استان فراهم شود.

کد خبر 2170727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha