۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

مطهری در گفتگو با مهر:

رضایت نسبی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر پیشنهادی ورزش

رضایت نسبی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر پیشنهادی ورزش

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه نصرالله سجادی در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافته و برنامه های خود را ارائه کرده است گفت: نظر کلی کمیسیون نسبت به وی مثبت است.

علی مطهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص نصرالله سجادی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: هنوز در حال تحقیق و بررسی سوابق وی هستیم.

وی با اشاره به فضای کلی مجلس و نمایندگان نسبت به این گزینه پیشنهادی افزود: فضای کلی مجلس هنوز روشن نیست، باید منتظر بود تا در روز رای اعتماد سخنان موافقان و مخالفان شنیده شود.

مطهری با اعلام این خبر که آقای سجادی در کمیسیون فرهنگی حضور یافته و برنامه های خود را ارائه داده است عنوان کرد:  فضای کلی کمیسیون نسبت به وی مثبت است البته هنوز رای گیری در کمیسیون انجام نشده است ولی اعضای کمیسیون در مجموع نسبت به او ابراز رضایت کرده اند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین در خصوص طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارت میراث گفت: باید این طرح به کمیسیون فرهنگی بیاید ولی هنوز به کمیسیون ارجاع نشده و مورد بررسی اعضای این کمیسیون قرار نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: البته این طرح در زمان دولت قبل مطرح شد و ممکن است در این دولت با مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی طرح تبدیل این سازمان به وزارتخانه منتفی شود.

کد خبر 2170784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha