۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان البرز:

وزیر پیشنهادی ورزش تجارب ارزنده ای در حوزه جوانان دارد

وزیر پیشنهادی ورزش تجارب ارزنده ای در حوزه جوانان دارد

کرج - خبرگزاری مهر: قدرت الله شمیرانی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، ارتقاء زندگی فردی و اجتماعی جوانان را در اولویت برنامه هایش قرار داده است و تجارب ارزنده ای در حوزه ورزش و جوانان دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ارتقاء زندگی فردی و اجتماعی جوانان از مسائل ضروری است و بسیار خرسندیم که در برنامه های دکتر نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز به این مسئله پرداخته شده است.

قدرت الله شمیرانی با اشاره به منشور تربیتی نسل جوان اذعان داشت: بسترسازی در زمینه ساماندهی امور جوانان و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه آنان برای ارتقاء فردی و اجتماعی، از اولویت برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دکتر سجادی است و اجرای برنامه های هویت آفرین برای سازندگی و رفع محرومیت های فرهنگی از نکات مثبت و قابل توجهی است که وی در برنامه های خود عنوان کرده است.

شمیرانی با اشاره به حضور دکتر سجادی چهره فرهنگی ورزشی که ضمن تجارب ارزنده در حوزه ورزش نگاه ویژه ای به مسائل جوانان دارد، اظهار داشت: قانون گرایی ایشان و توجه ویژه به قانون تسهیل ازدواج جوانان و بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاههای مسئول در حوزه ی جوانان به موجب ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه، دراولویت برنامه های ایشان کاملا مشهود است.

وی افزود : تدابیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی باعث می شود بهترین تصمیم گرفته شود و امید داریم 19 آبان یکی از روزهای به یاد ماندنی ورزش و جوانان باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پایان گفت: حمایت قاطع مجلس از وزیر پیشنهادی ضمن بیرون آوردن حوزه ورزش و جوانان از بلاتکلیفی، پشتوانه ارزشمندی برای جامعه ورزش و جوانان است.

کد خبر 2170801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha