۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

یاوری در گفتگو با مهر:

افراد استثنایی در همایش حضور دارند/ ایران از نظر تماشاگر رتبه اول دنیاست

افراد استثنایی در همایش حضور دارند/ ایران از نظر تماشاگر رتبه اول دنیاست

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: این دوره از همایش علم و فوتبال پربارتر از دوره اول است زیرا آدم‌های استثنایی زیادی در آن حضور دارند.

محمود یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری همایش علم و فوتبال ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این دوره از همایش نسبت به دوره گذشته پیشرفت خیلی زیادی داشته و پربارتر از دوره اول است زیرا آدم‌های استثنایی و بزرگی در آن حضور دارند. ضمن اینکه حضور سپ بلاتر در ایران نشانه‌هایی از یک سری موفقیت‌های سیاسی و دیپلماتیک است که امیدواریم با حضور وی تحریم‌ها به نفع فوتبال برداشته شود.

وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش و بورا میلوتینوویچ مفصل در همایش علم و فوتبال صحبت کرده‌اند، یادآور شد: مردان بزرگ دنیا در همایش علم و فوتبال حضور دارند و باید خوشحال باشیم که فدراسیون فوتبال ایران این آدم‌های بزرگ و استثنایی را یکجا جمع کرده تا در این همایش صحبت کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی ادامه داد: من چیزهای تازه‌ای در همایش علم و فوتبال دیده‌ام، بخصوص اینکه یک سری از آدم‌هایی که فوتبالیست نبوده‌اند و به نظر می‌رسید از فوتبال بویی نبرده‌اند، بسیار در این عرصه پویا ظاهر شده‌اند. به نظرم این افراد می‌توانند سرمایه های فوتبال ما باشند و به کادرهای فنی و مربیان در بخش تجزیه و تحلیل و آنالیز فوتبال کمک کنند.

وی در خصوص اینکه حضور بلاتر در ایران را چطور ارزیابی می‌کند، یادآور شد: بلاتر باید روی فوتبال ایران حساب کند زیرا ایران از نظر تماشاگر فوتبال و هوادار رتبه اول را در دنیا دارد و برای مسابقات باشگاهی بیش از 100 هزار نفر به ورزشگاه می‌روند. کاش الان مسابقه داشتیم تا بلاتر این پتانسیل فوتبال ایران را از نزدیک می دید.

یاوری در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال صنعتی در هفته پانزدهم لیگ که بعدازظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: شاید هم بلاتر الان در استادیوم آزادی باشد. فکر می‌کنم الان که با شما صحبت می‌کنم، او این بازی را از نزدیک ببیند. اگر این طور باشد این وقتی است برای باز شدن فضای فوتبال ایران.

وی همچنین درباره وضعیت این تیم هم اظهار کرد: من در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه فجر، از او خواستم تا چند بازیکن جدید را جذب کنم و به او اعلام کردم 5 بازیکن هم در فهرست مازاد ما قرار دارند. من قبلا گفته بودم 70 درصد تیم باید ترمیم شود و فقط 25 تا 30 درصد تیم فجر امکان ادامه کار دارند ولی اگر باشگاه حمایت کند با تغییر چند بازیکن می‌توانیم در نیم فصل دوم پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در پایان درباره مکان برگزاری بازی‌های خانگی فجر و انتقادش از ورزشگاه حافظیه گفت: پیشنهادی می‌کنیم هر جای ایران که بتوانیم بازی کنیم، با این حال به نظرم زمین سعادت‌شهر شیراز امکانات خوبی دارد و پس از بازدید از این زمین اگر شرایط را فراهم دیدیم، بازی‌های خانگی را به این ورزشگاه منتقل می‌کنیم.

 

 

کد خبر 2170838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha