۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱

معذرت خواهی اوباما از مردم آمریکا به دلیل طرح خدمات درمانی

معذرت خواهی اوباما از مردم آمریکا به دلیل طرح خدمات درمانی

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در اظهاراتی از مردم این کشور به سبب مشکلاتی که در نتیجه طرح خدمالت درمانی و بیمه متحمل می شوند معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "باراک اوباما" در مصاحبه با ان بی سی نیوز، از مردم آمریکا به دلیل هزینه هایی که به سبب تصوب نشدن طرح خدمات درمانی مورد نظر کاخ سفید متحمل می شوند معذرت خواهی کرد.

اوباما گفت : به دلیل موقعیتی که به سبب اطمینان های من برای مردم پیش آمده و هزینه هایی که متحمل می شوند معذرت خواهی می کنم.

جمهوریخواهان آمریکا به شدت با طرح بیمه خدمات درمانی مورد نظر اوباما مخالف هستند . این مخالفت به حدی است که آنها از تصویب بودجه جدید جلوگیری کردند و دولت آمریکا به مدت سه هفته از تاریخ اول اکتبر تعطیل شد.

دلیل مخالفت جمهوریخواهان با طرح خدمات درمانی اوباما آن است که معتقدند، دموکرات ها این طرح را برای کسب حمایت اقشار متوسط و فقیر جامعه آمریکا مطرح کرده اند تا بدین وسیله در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 موفق شوند.

به نظر می رسد بر اساس طرح مورد نظر اوباما و در صورت تصویب آن در کنگره، اغلب مردم آمریکا از خدمات بیمه درمانی مورد نظر وی بهره مند خواهند شد، اما جمهوریخواهان نظر دیگری در این رابطه دارند.

 

 

کد خبر 2171590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha