۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

علیزاده در گفتگو با مهر:

قرار نبود همه در سخنرانی بلاتر حضور داشته باشند/ برخی انتقادات منصافانه نیست

قرار نبود همه در سخنرانی بلاتر حضور داشته باشند/ برخی انتقادات منصافانه نیست

رئیس آکادمی ملی فوتبال و مسئول برگزاری همایش علم و فوتبال در پاسخ به اعتراض برخی پیشکسوتان و مربیان به خاطر مهیا نشدن حضورشان در سالن محل برگزاری سخنرانی رئیس فیفا گفت: ما از قبل برنامه ریزی‌های لازم را کرده بودیم و قرار نبود همه آنهایی که در همایش علم و فوتبال شرکت کرده بودند در سخنرانی بلاتر حضور داشته باشند.

محمدحسین علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب از برگزاری همایش دو روزه علم و فوتبال که بخشی از آن با حضور بلاتر پیگیری شد ابراز رضایت کرد و گفت: مشارکت چشمگیری که در این همایش وجود داشت موجبات رضایت ما را فراهم کرد. بیش از 2 هزار نفر از مربیان، کارشناسان و بخش های مختلف مرتبط با فوتبال در این همایش حضور داشتند و در قالب کارگروه ها و کمیته های تخصصی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با بیان اینکه از مجموع 450 مقاله دریافتی تنها زمان به ارائه 48 مقاله رسید خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام داده بودیم قرار بود تمامی دعوت شدگان به این همایش در مکان های مشخصی که در نظر گرفته شده بود به بحث و تبادل نظر در مورد بحث های مختلف فوتبال بپردازند که همینطور هم شد و تصور می کنم همایش خوب و پرباری برگزار شد.

رئیس آکادمی ملی فوتبال در پاسخ به اعتراض برخی مربیان و پیشکسوتانی که موفق نشده بودند در سالن محل سخنرانی سپ بلاتر حضور پیدا کنند گفت: از قبل هم قرار نبود همه 2 هزار نفری که به این همایش دعوت شده بودند هنگام سخنرانی بلاتر در سالن باشند. این افراد برای حضور در همایش علم و فوتبال دعوت شده بودند نه حضور در سخنرانی بلاتر. ما خودمان از قبل می دانستیم که ظرفیت سالن محل همایش چقدر است.

وی ادامه داد: مگر می شود ما خودمان ندانیم که باید برای ظرفیت 650 نفری سالن مهمانانمان را به اندازه دعوت کنیم. واقعیت این است که افرادی که پشت درمانده بودند قرار نبود در سالن سخنرانی حضور داشته باشند. به آنها اعلام کرده بودیم که شما باید در سالن های جانبی که برای کارگروه ها در نظر گرفته ایم حضور داشته باشید اما برخی با حضور در محل سخنرانی چنین شرایطی را به وجود آوردند.

دکتر علیزاده در مورد انتقاداتی که به برخی بی نظمی ها صورت می گیرد گفت: من با این مخالفم که این مراسم با بی نظمی همراه بود. به نظر من مراسم خوب و هماهنگی برگزار شد و همه چیز طبق برنامه پیش رفت. تنها بخشی که کمی بی نظمی در آن وجود داشت به حضور بلاتر در زمین چمن کمپ اختصاص داشت که این هم تصمیم خود بلاتر بود و خارج از برنامه ریزی ما بود. ایشان خودشان خواستند که بروند و با داوران و کودکان عکس بگیرند که این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی انتقادات منصفانه نیست و نمی خواهند این موفقیت را ارزیابی مثبتی داشته باشند. ما همایشی را برگزار کردیم که خود آقای بلاتر به تمجید از آن پرداخت. ایشان بارها در صحبت هایی که با بنده و آقای کفاشیان داشت از اهمیت دادن به فوتبال پایه تشکر و تقدیر کردند اما برخی نمی خواهند این واقعیت را باور کنند. ما به اهدافی که از این همایش داشتیم رسیدیم و قطعا تلاش خواهیم کرد در آینده بازهم چنین همایش هایی را داشته باشیم.

کد خبر 2171700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha