۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۰

لغو حضور تیم ملی تنیس روی میز در پروتور آلمان

لغو حضور تیم ملی تنیس روی میز در پروتور آلمان

برنامه تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در پروتور جهانی آلمان که قرار بود بلافاصله بعد از مسابقات لهستان انجام شود، لغو شد. بدین ترتیب پینگ‌پنگ‌بازان اعزامی به لهستان که دیدارهای‌شان در مسابقات این کشور به پایان رسیده به ایران بازخواهند گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در پروتور جهانی لهستان و آلمان جزو برنامه‌های مصوب تیم ملی تنیس روی میز در زمان سرمربی پیشین این تیم یعنی ابراهیم علیدخت بود که با وجود استعفای وی و با توجه به ثبت‌نام‌های انجام شده به مرحله اجرایی رسید. بر این اساس و طبق برنامه قرار بود پینگ‌پنگ‌بازان ابتدا در مسابقات پروتور جهانی لهستان شرکت کنند و پس از پایان کارشان در این رقابت‌ها عازم آلمان شوند تا در پروتوری که این کشور میزبانی آن را بر عهده دارد، به میدان بروند.

این در حالی است که بر خلاف برنامه‌های از پیش تعیین شده، اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به آلمان و حضور در پروتور جهانی این کشور که طی روزهای 22 تا 26 آبان ماه برگزار خواهد شد، لغو شده است.

احسان باقری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: البته امروز در رابطه با حضور یا عدم حضور بازیکنان در پروتور آلمان تصمیم نهایی را می‌گیریم اما به احتمال خیلی زیاد تصمیم‌مان را مبنی بر بازگشت تیم به سمت تهران خواهد بود نه سفر به آلمان چراکه نتوانستیم منابع مالی لازم برای انجام این سفر را تامین کنیم.

وی تاکید کرد که قطعا پروتور دیگری جایگزین مسابقات آلمان خواهد شد.

به گزارش مهر، مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان که از 15 آبان ماه در اسپالا آغاز شد روز یکشنبه به پایان می‌رسد البته پرونده چهار بازیکن اعزامی به این مسابقات جمعه شب در هر سه بخش انفرادی زیر 21 سال، بزرگسالان و دوبل بسته شد. بدین ترتیب طی امروز و فردا تیم اعزامی به لهستان به تهران بازخواهد گشت.

 

 

کد خبر 2172026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha