۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۸:۰۶

بعد از اعلام تنفس در دیدار با کری و اشتون:

ظریف: پیشرفت مذاکرات بد نبوده است/ به مرحله تدوین سند رسیدیم

ظریف: پیشرفت مذاکرات بد نبوده است/ به مرحله تدوین سند رسیدیم

وزیر امور خارجه بعد از اعلام تنفس در مذاکرات سه جانبه با کری و اشتون با بیان اینکه در مذاکرات پیشرفت وجود داشته است گفت:هنوز معلوم نیست که امروز به نتیجه برسیم اما پیشرفت مذاکرات بد نبوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ژنو، محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان پس از پایان دور سوم نشست سه جانبه ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا که برای استراحت متوقف شده است در جمع خبرنگاران گفت: کار ادامه پیدا می کند، مسائل مختلفی داریم و همانطور که قبلا گفتیم به مرحله تدوین رسیده ایم.

وی افزود: در مرحله تدوین باید در خصوص ریز موضوعات کار کنیم.

وزیرامورخارجه کشورمان خاطرنشان کرد: روی بعضی موضوعات به توافق رسیدیم و در برخی موضوعات تفاوت هایی وجود دارد. در داخل 1+5 نیز همانطور که همه جا مطرح شده بعضی تفاوت دیدگاهها وجود دارد لذا باید در مورد همه اینها با یکدیگر کار کنیم پیشرفت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید آیا امشب به نتیجه برسید بیان کرد: هنوز معلوم نیست که امشب بتوانیم به نتیجه برسیم.

ظریف گفت: تا به حال پیشرفت بد نبوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکرات فردا ادامه پیدا می کند بیان کرد: بعید می دانم دیگر فردا ادامه یابد اگر نیاز باشد باید جلسه دیگری تشکیل شود فعلا هنوز کار می کنیم.

ظریف در پاسخ به این سئوال که آیا روی متن کار می کنید گفت: بله، روی متن کار می کنیم دیدگاههای مختلفی وجود دارد داخل 1+5 نیز دیدگاهها متفاوت است نیاز است که نگرانی های جمهوری اسلامی ایران رفع شود لذا باید کار کنیم.

کد خبر 2172479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha