۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۹:۱۶

خسرویار:

جودوکار خراسان شمالی مدال برنز کشور را کسب کرد

جودوکار خراسان شمالی مدال برنز کشور را کسب کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: جودوکار پیشکسوت این استان در پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور پیشکسوتان جودو با کسب عنوان سوم، مدال برنز این رقابت ها را به گردن آویخت.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: جواد روحانی؛ جودوکار وزن 90 کیلوگرم خراسان شمالی در پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور پیشکسوتان جودو به مقام سوم رسید.

او اضافه کرد: روحانی که در این مسابقات در رده سنی 50 تا 54 سال مبارزه می کرد، در مرحله نیمه نهایی برابر حریف خود مغلوب شد و موفق نشد به دیدار فینال راه یابد.

خسرویار گفت: پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور پیشکسوتان جودو در 10 رده سنی و هفت وزن قانونی در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

وی عنوان کرد: برترین های مسابقات جودوی قهرمانی کشور رده سنی پیشکسوتان در صورت صدور مجوز شورای برون مرزی با پرداخت هزینه های اعزام در رقابتهای جهانی ابوظبی شرکت می کنند.

خسرویار اظهار کرد: بنا به اعلام فدراسیون جهانی، رقابتهای پیشکسوتان قهرمانی جهان؛ سوم و چهارم آذرماه در ابوظبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی مشتاقان زیادی در رشته جودو دارد و از این استان جودوکاران زیادی به عضویت تیم ملی درآمده اند.

پارسال تیم جودوی خراسان شمالی در تمامی رده‌های سنی در جایگاه سه تیم نخست کشوری قرار گرفته بود.
 

کد خبر 2172669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha