۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۲۹

جهانگیرزاده در گفتگو با مهر:

توصیه سیاسی معاون رئیس جمهور به سجادی مانع رای اعتماد شد

توصیه سیاسی معاون رئیس جمهور به سجادی مانع رای اعتماد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عدم موضع گیری صریح سجادی در خصوص استعفایش در سال 82 را از علل عدم اعتماد مجلس به وی خواند و گفت: یکی از معاونان رئیس جمهور به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان توصیه کرده که در خصوص استعفایش در جریان استعفاهای مجلس ششم موضع گیری صریح نداشته باشد.

جواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص علت عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اگر سجادی مانند موضع‌گیری‎هایی که در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های سیاسی مجلس گرفت در صحن علنی مجلس نیز در خصوص استعفایش در مجلس ششم موضع‌گیری می کرد، رأی اعتماد مجلس را می توانست کسب کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز موضعی که مجلس از سجادی در خصوص استعفای مجلس ششم شنید، حرف‌های مناسبی نبود و باعث شد مجلس نتواند به ایشان اعتماد کند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صحن مجلس شنیدم که یکی از معاونان رئیس جمهور به سجادی توصیه کرده که در خصوص استعفایش در جریان مجلس ششم صریح صحبت نکند که همین عدم موضع‌گیری موجب عدم اعتماد مجلس به وی شد.

به گزارش مهر، سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان در پاسخ به سوال نمایندگان در مورد استعفایش در مجلس ششم گفت: از این اقدام حمایت نمی کنم و نخواهم کرد، پیش آمده. این در حالی است که در فراکسیون‌های مجلس اعلام کرده بود که اقدامش در جریان استعفاهای مجلس ششم اشتباه بوده است.

کد خبر 2173331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha