۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

زارعی در گفتگو با مهر:

رئیس جمهور در صحن مجلس از موضع تکبر صحبت کرد/ سجادی باید عذرخواهی می کرد

رئیس جمهور در صحن مجلس از موضع تکبر صحبت کرد/ سجادی باید عذرخواهی می کرد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خصوص علت عدم اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان گفت: عدم عذرخواهی سجادی از مواضع سیاسی اش در سال 82 و اظهارات رئیس جمهور در مورد مجلس از موضع تکبر، عامل عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان بود.

علی اصغر زارعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر  در خصوص عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان گفت: یکی از دلایل مهم عدم اعتماد نمایندگان ماجرای استعفای ایشان در مجلس ششم بود اگر در صحن علنی مجلس ابراز پشیمانی و عذرخواهی می کرد  اعتماد نمایندگان را جلب می کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه سجادی در توجیه علت استعفایش در صحن علنی گفت "پیش آمده" این اظهارات قابل دفاع نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور در صحن علنی در خصوص مذاکرات هسته ای و حمایت از وزیر پیشنهادی خوب بود گفت: صحبت های ابتدایی رئیس جمهور در مورد مجلس خوب نبود و از موضع متکبرانه صحبت کرد که همین امر بر رای اعتماد سجادی اثر منفی گذاشت.

به گزارش مهر در جلسه روز یکشنبه رای اعتماد به نصرالله سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان برگزار شد.

سجادی نتوانست عملکردش در سال 82 و استعفایش از مجلس ششم را توجیه کند به همین دلیل نتوانست رای اعتماد نمایندگان را بدست آورد.

 

کد خبر 2173339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha