۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۹:۳۲

هادی سپهرزاد در گفتگو با مهر:

با برنامه خودم روی ماسه‌ها تمرین می‌کنم/ آوردن مربی درجه یک سخت است

با برنامه خودم روی ماسه‌ها تمرین می‌کنم/ آوردن مربی درجه یک سخت است

ملی‌پوش دهگانه دوومیدان ایران با اشاره به شروع تمرینات آماده‌سازی خود در بوشهر گفت: تمرینات استقامتی خودم را روی ماسه انجام می‌دهم و با برنامه خودم پیش می‌روم.

هادی سپهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور در اردوی بوشهر توضیح داد: از هفته گذشته تمریناتم را شروع کردم. به خاطر شرایط آب و هوایی که بوشهر دارد به اینجا آمدم و در کنار دوومیدانی‌کاران این شهر تمرینات خودم را ادامه می‌دهم.

وی با بیان اینکه بدون مربی به آماده‌سازی می‌پردازد عنوان کرد: قرار است تمرینات استقامتی را برگزار کنم و فعلا تا یک ماه در بوشهر تمرین خواهم کرد. بیشتر تمرینات من استقامتی است و روی ماسه‌های بوشهر تمرین آماده‌سازی خود را در کنار دوندگان دیگر برگزار می‌کنم.

ملی‌پوش دهگانه ایران در پاسخ به این سوال که چرا بدون مربی تمرینات خود برگزار می‌کند، گفت: کمیته ملی المپیک عنوان کرده که حضور مربیان خارجی مشخص نیست و اگر هم بخواهند مربی خارجی بیاورند خیلی دیر می‌شود و زمان را از دست خواهیم داد. از ظرفی مربی درجه یک خارجی خواسته‌ایم که بودجه لازم را برای این کار ندارند و من خودم تمرینات را شروع کرده‌ام.

سپهرزاد در خصوص برنامه تمریناتش گفت: من بدون اینکه از مربی برنامه بگیرم تمریناتم را انجام می‌دهم. یک بار دیگر هم این کار را انجام داده بودم و می‌خواهم برای دومین بار این کار را انجام بدهم.

کد خبر 2173726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha