۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

ادعای عجیب تلویزیون رژیم صهیونیستی:

فابیوس برای جلوگیری از جنگ مانع توافق هسته ای در ژنو شد

 فابیوس برای جلوگیری از جنگ مانع توافق هسته ای در ژنو شد

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده که دلیل اصلی مخالفت وزیر امور خارجه فرانسه با توافق هسته ای در مذاکرات ژنو تماس یکی از نمایندگان یهودی پارلمان این کشور با وی و هشدار او درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران در صورت رسیدن به این توافق بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که بعد از پایان مذاکرات سه روزه ژنو تمام دیپلمات ها و کارشناسان "لوران فابیوس" وزیر امور خارجه فرانسه، را عامل به توافق نرسیدن کشورهای 1+5 و ایران معرفی می کنند تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دلیل فابیوس برای مخالفت با توافق هسته ای جلوگیری از حمله اسرائیل به ایران بود.

تلویزیون اسرائیل در تلاش برای تطهیر فرانسه از این موضوع در گزارش خود اعلام کرد: "معیر حبیب" از نمایندگان یهودی مجلس فرانسه، که دوستی دیرینه با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارد، در هنگام حضور فابیوس در ژنو با وی تماس گرفته و به وی هشدار داده که در صورت امضای توافق هسته ای میان کشورهای 1+5 و ایران، اسرائیل به ایران حمله می کند.

بر اساس ادعای تلویزیون اسرائیلی، حبیب در این تماس به فابیوس گفته که نتانیاهو را به خوبی می شناسد و اگر کشورهای 1+5 مواضع خود در قبال ایران را سخت تر نکنند، اسرائیل به ایران حمله می کند.

این ادعا در حالی مظرح می شود که روز گذشته نیز اعلام شد تطمیع فرانسه از سوی عربستان و نزدیک شدن ریاض به پاریس در پی ناامید شدن از واشنگتن، موجب شده تا فابیوس روند مذاکرات ژنو را به هم بزند.

 

کد خبر 2173781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha