۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴

دمیاد:

اجرای پروژه راه آهن غرب کشور از مطالبات به حق مردم کرمانشاه است

اجرای پروژه راه آهن غرب کشور از مطالبات به حق مردم کرمانشاه است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه اجرای پروژه راه آهن غرب کشور را از مطالبات به حق و شایسته مردم کرمانشاه دانست و بر تسریع روند این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دمیاد ظهر سه شنبه در جلسه اي که به منظور بررسي مشكلات پروژه راه آهن غرب كشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد،اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با پروژه راه آهن غرب کشور باید مدیران و مسئولان استان، تلاش و پیگیری های لازم و مستمر را به عمل آورند تا این پروژه مهم و بزرگ با سرعت بیشتری به انجام رسد.

وی افزود: راه آهن غرب کشور از ایستگاه سمنگان در اراک آغاز و سپس شهرهای ملایر و نهاوند و کرمانشاه را به هم متصل و تا مرز خسروی امتداد می یابد لذا می تواند در رشد و توسعه  استان بسیار موثر باشد.

استاندار کرمانشاه پروژه راه آهن غرب کشور را از لحاظ تسهیل در ارتباطات ملی بسیار حائز اهمیت و راهبردی دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به جلسات متعدد و پیگیری های زیادی که در این خصوص انجام شده انتظار داریم مسئولان و مجریان این پروژه نسبت به رفع مشکلات طرح و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن که قطعا توسعه همه جانبه ارتباطی استان را در پی دارد بیش از پیش تلاش کنند.

دمیاد با بیان اینکه به هیچ وجه کوتاهی از جانب مسئولان استان در خصوص اجرای پروژه راه آهن غرب کشور را نخواهد پذیرفت، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه قصور از عوامل اجرایی اقدامات قانونی و اساسی را در مورد آنها به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان ضمن به حق دانستن مطالبات مردم کرمانشاه در مورد پروژه راه آهن غرب کشور از تمام کسانی که برای پیشبرد این پروژه عظیم تلاش می کنند، قدردانی کرد.

 

کد خبر 2174499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha