۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

کوهیان در گفتگو با مهر:

حضوری خوب در لیگ برتر خواهیم داشت/ روزهای سختی را گذراندیم

حضوری خوب در لیگ برتر خواهیم داشت/ روزهای سختی را گذراندیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از برطرف شدن مشکلات و قطعی شدن حضور این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر گفت: قطعا حضوری خوب در این دوره از مسابقات خواهیم داشت اما برای اینکه به مرز ایده‌ال‌های‌مان برسیم به زمان بیشتری نیاز داریم.

فرزاد کوهیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه همواره نسبت به برطرف شدن موانع و مشکلات برای حضور در این فصل از مسابقات بسکتبال لیگ برتر خوش بین بود، اظهارداشت: البته برای ما که بلاتکلیف بودیم، روزهای گذشته خیلی سخت سپری شد اما به دلیل شناختی که از مدیریت باشگاه و همت او داشتم، نگاه مثبت رئیس فدراسیون به شرایط لیگ، با برنامه بودن سازمان لیگ و البته حمایت‌های مدیریت کارخانه ذوب آهن همواره نسبت به برطرف شدن هرچه زودتر مشکلات خوش‌بین بودم.

وی تاکید کرد: البته زمان برای ما که بلاتکلیف بودیم و نمی‌دانستیم که در نهایت چه تصمیمی در موردمان اتخاذ می‌شود، روزها خیلی سخت سپری شد اما در نهایت به آنچه می‌خواستیم، رسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه این تیم تمرینات و در کل اقدامات لازم برای حضور دوباره در مسابقات لیگ برتر را خیلی دیر شروع کرد، یادآور شد: خیلی از بازیکنان را دقیقه 90 به خدمت گرفتیم به همین دلیل آنها ناهماهنگ با هم کار می‌کنند. به هر حال این بازیکنان از تیم‌های مختلف جذب شده‌اند و زمان می‌برد تا هماهنگ با هم بازی کنند.

کوهیان ادامه داد: با همه اینها، اینکه همزمان با هفته دوم مسابقات لیگ برتر نخستین دیدارمان در فصل جدید مسابقات را برگزار می‌کنیم، به همه بازیکنان انگیزه داده است. حضوری خوب در مسابقات خواهیم داشت اما برای اینکه به مرز ایده‌ال‌های‌مان برسیم به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی با یادآوری اینکه افرا خلیج فارس نخستین حریف ذوب آهن در فصل جدید مسابقات لیگ برتر است، گفت: به هر حال افرا خلیج فارس تیمی تازه وارد در لیگ برتر است و طبیعی است که هیچ شناختی از این تیم نداریم اما امیدوارم دیداری خوب و نتیجه بخش برابر این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه این تیم تنها 10 بازیکن به خدمت گرفته، تصریح کرد: البته قصد داشتیم یکی دو بازیکن دیگر هم به خدمت بگیریم و حتی در همین رابطه سه شنبه گذشته جلسه‌ای هم با مسئولان باشگاه داشتیم اما در نهایت از جذب بازیکن دیگر منصرف شدیم چون شرایط مالی باشگاه اجازه این کار را به ما نمی‌دهد.

به گزارش مهر، دیدار تیم های بسکتبال ذوب آهن و افرا خلیج فارس در هفته دوم از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر دوشنبه آینده در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 2175001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha