۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

مقدماتی جام ملت‌های آسیا‌؛

تیم ملی  ایران با پیراهن سفید به مصاف تایلند می‌رود/ نبی وارد بانکوک شد

تیم ملی  ایران با پیراهن سفید به مصاف تایلند می‌رود/ نبی وارد بانکوک شد

شاگردان کارلوس کی‌روش در دیدار هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا با پیراهن سفید به مصاف تیم ملی تایلند خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتبال تایلند و ایران امروز پنجشنبه برگزار شد. در این نشست تیم استرالیایی داوری و ناظر فیلیپینی حضور داشتند و تمامی قوانین و مقررات دیدار فردا یکبار مرور شد. در این نشست مقرر شد تیم ملی ایران فردا سفید و دروازه‌بان‌ها هم سیاه پوش خواهند بود. همچنین تیم ملی تایلند با لباس یکدست قرمز به میدان خواهد آمد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال تایلند و ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه راجامانگلا برگزار خواهد شد. ایران با 7 امتیاز صدرنشین گروه است و تایلند بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

از سوی دیگر طبق اعلاتم سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون ظهر امروز وارد بانکوک شد و با ملی‌پوشان در محل آخرین تمرین تیم ملی در ورزشگاه راجامانگالا حاضر شد.

تمرین امروز ملی پوشان سبک و به مدت 45 دقیقه بود و بازیکنان حاضر در اردو، پس از دویدن و گرم کردن با توپ، ارسال از جناحین و ضربات ايستگاهی را تمرین کردند. داوران مسابقه فردا که استرالیایی هستند، هم در محل تمرینات حضور یافتند و به مدت 30 دقیقه تمرین کردند.

همانند نشست خبری بعدازظهر امروز که مورد استقبال رسانه‌های تایلندی قرار گرفته بود، آخرین تمرین ملی پوشان هم با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران شبکه‌های مختلف تلویزیونی تایلند برگزار شد.

رسانه‌های تایلندی پس از 15 دقیقه از شروع تمرینات و مطابق با قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا محل تمرینات را ترک کردند.

ناظر فیلیپینی مسابقه از ابتدای تمرین تیم ملی ایران تا زمان ترک ورزشگاه در استادوم حاضر بود و نظارت کاملی بر تمامی فعالیت‌های هیات برگزاری داشت.

کد خبر 2175213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha