۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

ویسی در گفتگو با مهر:

فقط به استقلال بازیکن می‌دهیم/ مربیان این فصل ترسوتر شده‌اند

فقط به استقلال بازیکن می‌دهیم/ مربیان این فصل ترسوتر شده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان می‌گوید این تیم فقط به استقلال تهران بازیکن می‌دهد نه هیچ تیم دیگری. ویسی همچنین با بیان اینکه مربیان در این فصل ترسوتر شده‌اند، می‌گوید کاهش تعداد تیم‌ها روی کیفیت لیگ تاثیری نداشته و ادامه این روند به تیم ملی ضربه خواهد زد.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: تمریناتمان را شروع کرده‌ایم و از سه شنبه برای سه روز در سد کرخه اردو خواهیم زد. همچنین در روز آخر اردو با تیم منتخب اندیمشک یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب پنج بازیکن در پست‌های مختلف است، گفت: ما خواهان میلاد غریبی و یونس شاکری از پرسپولیس هستیم و منتظریم تا محمد رویانیان به درخواستمان جواب بدهد. در حال حاضر فقط فرزاد جعفری را از استقلال خوزستان و در سهمیه امیدها جذب کرده‌ایم و علاوه بر او، دو مدافع چپ، یک هافبک وسط و یک مهاجم نوک هم می‌خواهیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره پیشنهادهایی که به بازیکنان تیمش می‌شود، گفت: ایمان مبعلی پنج پیشنهاد دارد ولی این بازیکن را به جز استقلال تهران به تیم دیگری نمی‌دهیم. البته برای استقلال هم شرایطی داریم. آنها اگر ایمان را می‌خواهند باید دو بازیکن خود را به ما بدهند. با این شرایط هم ایمان راه نزدیک‌تری به جام جهانی خواهد داشت و هم به استقلال در آسیا کمک شده است.

ویسی افزود: ایمان برای خودش یک تیم است و مردم خوزستان انتظار دارند اگر این بازیکن از جمع ما جدا شد، چند بازیکن به جایش به استقلال بیایند!

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از نیم فصل اول و نتایج استقلال صنعتی تاکید کرد: ما فراز و نشیب زیادی داشتیم. دنبال این هستیم که در نیم فصل دوم نتایج شکست خورده را جبران کنیم و در لیگ برتر باقی بمانیم. البته در بازی‌های خانگی گل‌های زیادی خوردیم و در مسابقات خارج از خانه، گل‌های کمتری دریافت کردیم. اینها باعث شده تا برای نیم فصل دوم تجربیات خوبی جمع کنیم.

سرمربی استقلال صنعتی ادامه داد: در مجموع 50 درصد از عملکرد تیمم راضی هستم. اگر این میزان رضایت به 70 درصد برسد قطعا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند و حتی می‌توانیم جزو بالانشین‌های جدول باشیم.

ویسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر کیفیت لیگ برتر در نیم فصل اول با وجود کم شدن تعداد تیم‌ها، یادآور شد: از هیچ تیمی بازی‌های خوبی ندیدم. به نظرم کیفیت لیگ پایین‌تر آمده و تیم‌ها با استرس بیشتری بازی می‌کنند. مربیان ترسوتر شده‌اند و مدیران کم طاقت‌تر. این روند به تیم ملی هم ضربه خواهد زد.

 

کد خبر 2176176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha