۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۴۶

گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت قلعه‌نویی از اوکراین/ غیبت برهانی و حضور جمشیدیان

بازگشت قلعه‌نویی از اوکراین/ غیبت برهانی و حضور جمشیدیان

در حالی که سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران چند روزی را به خاطر تماشای دیدار فرانسه با اوکراین راهی اوکراین شده بود و در تمرینات حضور نداشت، وی امروز یکشنبه به ایران بازگشت و مستقیم به کمپ تمرین استقلال رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز یکشنبه استقلال با حضور بیش از 30 تماشاگر از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد. احمد جمشیدیان که به دلیل مصدومیت مدت‌ها با سایر بازیکنان تمرین نمی‌کرد و غایب بود، امروز در تمرین حاضر شد و پس از 30 دقیقه دویدن زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

هاشم بیک زاده، مهدی نظر، محمد قاضی، حنیف عمران زاده، مهدی رحمتی، پژمان نوری، مهرداد اولادی، سیاوش اکبر پور و واحدی نیکبخت بازیکنانی بودند که در تمرین عصر حضور داشته و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. ساموئل، خسرو حیدری و آرش برهانی هم از غایبان تمرین امروز بودند.

حمید بابازاده و مهدی رحمتی زودتر از بقیه در تمرین حاضر شده و بابازاده به طور اختصاصی با رحمتی تمرینات ویژه ای را انجام داد. مربی گلرهای تیم امید استقلال نیز در تمرین حضور داشت و  تمرینات بابازاده و رحمتی را زیر نظر داشت.

سیاوش اکبرپور که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است، همانند چند روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی به طور انفرادی تمرین کرد. منصور پور حیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی در تمرین حضور داشتند و به دقت کار بازیکنان را زیر نظر داشتند.  امیر قلعه نویی هم که چند روزی را در اوکراین بود و بازی تیم ملی این کشور با فرانسه را از نزدیک تماشا کرده بود، امروز در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

در ابتدای تمرین مجید صالح چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و پس از صحبت‌های وی بازیکنان زیر مربی بدن ساز تیم بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به بازی آقا وسط پرداختند و در آیتم بعدی بازیکنان در بخشی از زمین و همراه با مربی بدن ساز به دویدن پرداختند. فوتبال درون تیمی هم بخش دیگری از تمرینات امروز بود.

کد خبر 2176857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha