۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

ترابیان در گفتگو با مهر:

تیم امید نمی‌تواند اسپانسر جدا بگیرد/ کفاشیان به منصوریان اجازه نداده است

تیم امید نمی‌تواند اسپانسر جدا بگیرد/ کفاشیان به منصوریان اجازه نداده است

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم امید نمی‌تواند اسپانسری جدا از اسپانسر تیم ملی بزرگسالان بگیرد و علی کفاشیان این اجازه را به علیرضا منصوریان نخواهد داد.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌های علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه "با اجازه کفاشیان برای تیم امید اسپانسر جدید و جدا از تیم بزرگسالان می‌گیرد"، اظهار داشت: علی کفاشیان در سفر اخیر خود به آلمان و مذاکره با مسئولان شرکت آل اشپورت به این نکته اشاره کرده است که این شرکت باید لباس تمام تیم‌های ملی در رده‌های مختلف را تامین کند که البته آنها هم با این درخواست موافقت کرده‌اند.

وی افزود: قرار شد قرار شد تا سرپرست‌های تمام تیم‌های ملی تقاضاها و نیازهای البسه‌ای خود را به ما منعکس کنند و ما هم این درخواست‌ها را در نامه‌ای به شرکت آل اشپورت اعلام کنیم. به هر حال در قرارداد بلند مدتی که قبل از جام جهانی با این شرکت بسته شد، قرار بر این بود که در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، نگاه و توجه ویژه‌ای به فدراسیون فوتبال بشود.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر همین اساس قرار است تا لیست احتیاجات حساب شده را به این شرکت بدهیم و آنها هم به صورت رایگان این درخواست‌ها را تامین کنند.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که " آیا با این حساب علیرضا منصوریان نمی‌تواند برای تیم امید اسپانسر بیاورد"؟ گفت: البته خود منصوریان هم در صحبت‌هایش اشاره کرده که با اجازه علی کفاشیان این کار را خواهد کرد ولی رئیس فدراسیون هنوز این اجازه را به او نداده است. من روز شنبه با کفاشیان جلسه داشتم و آخرین صحبت‌های ما این بود که نیازهای تیم‌های ملی را به شرکت آل اشپورت بفرستیم.

وی در پایان تصریح کرد: بعید می‌دانم کفاشیان هم به منصوریان اجازه بدهد چون ما با شرکت آل اشپورت قرارداد داریم و باید به آن احترام بگذاریم.

کد خبر 2176252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha