۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

داستان‌خوانی سه نویسنده جوان در سومین شب از شب‌های داستان

داستان‌خوانی سه نویسنده جوان در سومین شب از شب‌های داستان

شب‌های داستان برج میلاد در سومین شب برگزاری، میزبان چهار نویسنده است و یکی از مخاطبان نیز که داستان خود را برای این برنامه ارسال کرده، اثرش را در حضور نویسندگان خواهد خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب سوم شب‌های داستان ساعت 18 سه‌شنبه 28 آبان برگزار می‌شود و طی آن کاوه میرعباسی، رضیه انصاری، حامد حبیبی و علی چنگیزی داستان‌های خود را در حضور علاقه‌مندان ادبیات خواهند خواند.

کاوه میرعباسی تاکنون بیش از 40 کتاب و مجموعه داستان از نویسندگان بزرگی چون کارلوس فوئنتس، خورخه لوییس بورخس، گابریل گارسیا مارکز، ماریو بارگاس یوسا، آندره برتون و... به فارسی ترجمه کرده‌ است. او صاحب تالیفاتی چون مجموعه داستان هفت روز نحس، چه کردند ناموران و رمان هفت‌گانه سودابه نیز هست.

از رضیه انصاری هم رمان‌های شبیه عطری در نسیم و تریو تهران منتشر شده است. او سال گذشته موفق به دریافت جایزه ادبی مهرگان شد.

حامد حبیبی نیز علاوه بر مجموعه شعر پرسه و داستان‌هایی برای کودکان، مجموعه داستان‌های آنجا که پنچرگیری‌ها تمام می‌شوند، ماه و مس و بودای رستوران گردباد را نوشته است. او همچنین برنده جوایز ادبی اصفهان، هفت اقلیم و صادق هدایت شده است.

علی چنگیزی نویسنده کتابهای پرسه زیر درختان تاغ، پنجاه درجه بالای صفر، کاج‌های مورب و بزهایی از بلور است که در جایزه هفت اقلیم مورد تقدیر قرار گرفته است.

دومین دوره شبهای داستان برج میلاد از 26 آبان تا 2 آذر، هر شب ساعت 18 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 2176426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha