۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸

نشست سرنوشت‌ساز در کمیته المپیک؛

بررسی نامه سازمان بازرسی در نشست سه شنبه هیات اجرایی

بررسی نامه سازمان بازرسی در نشست سه شنبه هیات اجرایی

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک طبق روال هر هفته، صبح سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهند. در این نشست بررسی محورهای مهمی در دستور کار است که زمان برگزاری مجمع انتخاباتی و نامه سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه از مهمترین آنهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار کننده نشست هفتگی خود در محل این کمیته خواهند بود. در این نشست اما علاوه بر مسائل روز، موضوعات مهم دیگری هم در دستور کار قرار خواهد گرفت که چه بسا کل زمان جلسه را به خود اختصاص دهد.

هفته گذشته محمود خسروی‌وفا، نایب رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای که خطاب به محمد علی آبادی نوشته شده بود، به 9 بند مبنی بر پرابهام بودن و غیرقانونی تعیین اعضای منتخب برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اشاره کرد و طی آن انتخاب این افراد را دارای شبهات و نکاتی مغایر با اساسنامه کمیته ملی المپیک خواند. خسروی‌وفا همچنین تاکید کرد که اگر تدبیر مناسبی برای تجدید نظر در این بخش صورت نگیرد، احتمال تعلیق دوباره ورزش ایران از سوی کمیته بین‌اللملی المپیک وجود دارد.

به دنبال این موضوع سازمان بازرسی کل کشور هم نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ارسال کرد و در آن خواستار تعویق زمان انتخابات تا زمان برطرف شدن ابهامات شده است. در این میان بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز طی نامه‌ای به علی‌آبادی با اشاره به صحبت‌های گزینه مطرح شدن برای وزارت ورزش و جوانان در رابطه با تعویق انتخابات، خواستار بررسی آن در جلسه فوق‌العاده شد.

به نظر می‌رسد زمان این جلسه همین فردا و در حین نشست اعضای هیات اجرایی است. در پایان این نشست مشخص می‌شود که مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در همان زمان مقرر 25 آذرماه برگزار خواهد شد یا نه؟

 

کد خبر 2177378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha