۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۸:۵۲

در میان ابهامات و اما و اگرها ؛

آغاز روز سوم ثبت‌نام کمیته المپیک بدون کاندیدا/ چهار رئیس فرم گرفتند

آغاز روز سوم ثبت‌نام کمیته المپیک بدون کاندیدا/ چهار رئیس فرم گرفتند

سومین روز از مهلت ثبت‌نام کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در حالی از امروز آغاز شد که طی دو روز گذشته هیچ فردی برای حضور در این مجمع اعلام آمادگی نکرده است. البته هستند افرادی که نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام اقدام کردند اما هنوز ثبت‎نام رسمی خود را انجام نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به کمیته ملی المپیک و با استناد به نامه هفته پیش محمود خسروی به محمد علی‎آبادی و همچنین به دلیل وجود برخی ابهامات خواستار به تعویق افتادن زمان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و همچنین لغو ثبت نام از کاندیداهای این مجمع شده است اما به گفته بهرام افشارزاده، مهلت تعیین شده برای اعلام آمادگی رسمی کاندیداهای حضور در انتخابات همچنان جریان خواهد داشت و ثبت نام از آنها در موعد مقرر انجام می شود.

بر این اساس امروز دوشنبه سومین روز از مهلتی است که کمیته ملی المپیک برای ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی این کمیته در نظر گرفته است. این مهلت تا 9 آذرماه یعنی 15 روز کاری ادامه خواهد داشت. طی این مدت و از ساعت 8 تا 14:30 روزهای کاری تعیین شده ثبت نام از کاندیداها انجام می شود.

سومین روز ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در حالی از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد که طی دو روز گذشته هیچ فردی برای حضور در مجمع این مجمع اعلام آمادگی نکرده است. البته هستند افرادی که نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام اقدام کردند اما هنوز ثبت‎نام رسمی خود را انجام نداده‌اند.

روسای چهار فدراسیون ورزش های همگانی، شمشیربازی، تنیس و تنیس روی میز از جمله کسانی هستند که نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کرده اند اما هنوز این فرم را جهت ارائه به مسئولان مربوطه تکمیل نکرده اند.

 

 

کد خبر 2176959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha