۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

بدون انجام هیچ ثبت‌نامی؛

سومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک پایان یافت

سومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک پایان یافت

سومین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‎نام از نامزدهای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که هنوز هیچ فردی برای حضور در این مجمع اقدام به اعلام آمادگی رسمی نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود نامه سازمان بازرسی کل کشور به کمیته ملی المپیک که طی آن خواستار تعویق زمان انتخابات این کمیته به دلیل مطرح شدن برخی شبهات و ابهامات در تعیین اعضای مجمع شده بود و همچنین اعلام اولیه مبنی بر متوقف شدن ثبت‌نام از کاندیداها، امروز دوشنبه مهلت تعیین شده برای اعلام آمادگی رسمی کاندیداها دنبال شد البته بدون هیچ ثبت‌نامی.

این سومین روز از مهلت تعیین شده کمیته ملی المپیک برای ثبت‌نام از نامزدهای حضور در مجمع انتخاباتی بود که طبق برنامه تعیین شده از ساعت 8 صبح آغاز و تا 14:30 ادامه داشت. در این روز از مهلت تعیین شده همچون دو روز پیش هیچ ثبت‌نامی انجام شد. فقط اینکه طی این مدت روسای برخی فدراسیون‌ها مانند تنیس، تنیس روی میز، ورزش‌‌های همگانی و شمشیربازی برای گرفتن فرم ثبت‌نام اقدام کردند.

مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تا 9 آذرماه یعنی 15 روز کاری ادامه خواهد داشت. این مجمع 25 آذرماه برگزار خواهد شد. البته قرار است در نشست روز سه شنبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد این زمان و احتمال تعویق آن تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 2177489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha