۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

کامبوزیا هم فرم ثبت‌نام گرفت

کامبوزیا هم فرم ثبت‌نام گرفت

رئیس فدراسیون شطرنج با دریافت فرم ثبت‌نام لازم آمادگی اولیه خود را جهت حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام کرد. با اضافه شدن کامبوزیا، جمع نفراتی که تاکنون نسبت به دریافت این فرم اقدام کرده‌اند به 9 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده محمدجعفر کامبوزیا، رئیس فدراسیون شطرنج امروز سه شنبه و در چهارمین روز از مهلت تعیین شده برای اعلام آمادگی رسمی کاندیداهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به محل این کمیته رفت تا فرم ثبت نام لازم را برای وی دریافت کند.

کامبوزیا نهمین فردی است که نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک اقدام کرده است. پیش از وی مصطفی هاشمی‌طبا (رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و عضو جدید هیات مدیره ژیمناستیک)، شاهرخ شهنازی، عضو هیات اجرایی، مهدی هاشمی عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون تیراندازی همراه با علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، فضل الله باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیربازی)، مجید شایسته (رئیس فدراسیون تنیس)، محمد زارع پور (رئیس فدراسیون تنیس روی میز) و علیپور (رئیس فدراسیون ورزش های همگانی) نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کرده بودند.

مهلت ثبت‌نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از روز شنبه به طور رسمی آغاز شد و تا 9 آذر یعنی 15 روز کاری ادامه خواهد داشت تا به امروز که چهارمین روز از مهلت اعلام آمادگی کاندیداها است، هیچ فردی ثبت‌نام نهایی خود را انجام نداده فقط اینکه این افراد نسبت به دریافت فرم لازم برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، اما هنوز فرم تکمیل شده را ارائه نکرده‌اند.

پیش از این، 25 آذر ماه برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تعیین شده بود، اما به احتمال زیاد این زمان به تعویق خواهد افتاد.

 

کد خبر 2178207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha