۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۳۳

انتخابات کمیته ملی المپیک؛

پایان مهلت ثبت‌نام کاندیداها در روز پنجم/ از گرفتن فرم و ثبت‎نام خبری نبود

پایان مهلت ثبت‌نام کاندیداها در روز پنجم/ از گرفتن فرم و ثبت‎نام خبری نبود

پنجمین روز از مهلت 15 روزه تعیین شده برای ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک به پایان رسید. در این روز از مهلت تعیین شده نه تنها هیچ ثبت‌نامی انجام نشد بلکه هیچ کاندیدایی هم برای دریافت فرم آن اقدام نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت 8 امروز چهارشنبه مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام از کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک وارد روز پنجم شد. این روز از مهلت تعیین شده در حالی ساعت 14:30 به پایان رسید که هیچ اتفاق جدیدی در رابطه با حضور کاندیداها،نمایندگان آنها یا انجام ثبت نام رسمی صورت نگرفت.

این در حالی است که طی روزهای گذشته در مجموع 9 نفر نسبت به دریافت فرم ثبت نام حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک اقدام کرده بودند. مصطفی هاشمی‌طبا (رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و عضو جدید هیات مدیره ژیمناستیک)، شاهرخ شهنازی (عضو هیات اجرایی)، مهدی هاشمی (عضو هیات اجرایی و رئیس فدراسیون تیراندازی) همراه با علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، فضل الله باقرزاده (رئیس فدراسیون شمشیربازی)، مجید شایسته (رئیس فدراسیون تنیس)، محمد زارع پور (رئیس فدراسیون تنیس روی میز)، علیپور (رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی) و محمد جعفر کامبوزیا (رئیس فدراسیون شطرنج) نفراتی هستند که طی روزهای گذشته فرم ثبت‎نام رادریافت کردند اما هنوز آن را به کمیته ملی المپیک ارائه نکرده‌اند.

کاندیداهای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک تا 9 آذرماه فرصت ثبت‌نام دارند. مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک 25 آذرماه برگزار می‌شود البته قرار است اعضای هیات اجرایی در نشست یکشنبه آینده در مورد تعویق آن بررسی و تصمیم گیری کنند.

 

کد خبر 2179178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha